KAYNAK KOD Offline Merchant Eklentisi

m3sut15

KY Kıdemli Üye
Katılım
6 Şub 2023
Mesajlar
151
Çözümler
1
Tepkime puanı
4
Puanları
28
Ekli dosyayı görüntüle 115

GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Ekliyoruz,

Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

eklyoruz.

Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz,

m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom());
bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.
Alt satıra ise

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void Socket::Disconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.
kürler
Socket.h içersine

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
tesekkürler
 

heroko

KY Üye
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
40
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Ekli dosyayı görüntüle 115

GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Ekliyoruz,

Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

eklyoruz.

Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz,

m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom());
bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.
Alt satıra ise

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void Socket::Disconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Socket.h içersine

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
deneyip sonucunu yazacağım size
 

b3rq4y

KY Saygın Üye
KY YardımSever
Katılım
23 Tem 2022
Mesajlar
521
Çözümler
7
Tepkime puanı
47
Puanları
38
teşekkürler
 

faramis

KY Üye
Katılım
20 Haz 2021
Mesajlar
44
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Ekli dosyayı görüntüle 115

GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Ekliyoruz,

Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

eklyoruz.

Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz,

m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom());
bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.
Alt satıra ise

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void Socket::Disconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Socket.h içersine

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
teşekkürler hocam
 

xman06

KY Kıdemli Üye
KY YardımSever
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
165
Tepkime puanı
13
Puanları
28
Ekli dosyayı görüntüle 115

GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Ekliyoruz,

Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

eklyoruz.

Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz,

m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom());
bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.
Alt satıra ise

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void Socket::Disconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Socket.h içersine

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
teşekkürler
 

Cupcap

KY Kıdemli Üye
Katılım
19 May 2022
Mesajlar
189
Tepkime puanı
16
Puanları
28
Ekli dosyayı görüntüle 115

GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Ekliyoruz,

Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

eklyoruz.

Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz,

m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom());
bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.
Alt satıra ise

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void Socket::Disconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Socket.h içersine

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
teşekkürler deneyeceğim
 

simsekcafe

KY Uzman Üye
KY YardımSever
Katılım
24 Eki 2021
Mesajlar
224
Çözümler
2
Tepkime puanı
9
Puanları
48
teşekkür ederim güzel paylaşım
 
Reklam