tesekkürlerEkli dosyayı görüntüle 115
GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Ekliyoruz,
Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
eklyoruz.
Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz,
m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom()); bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Alt satıra ise
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
void Socket:isconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
kürler
Socket.h içersine
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
deneyip sonucunu yazacağım sizeEkli dosyayı görüntüle 115
GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Ekliyoruz,
Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
eklyoruz.
Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz,
m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom()); bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Alt satıra ise
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
void Socket:isconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Socket.h içersine
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
teşekkürler hocamEkli dosyayı görüntüle 115
GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Ekliyoruz,
Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
eklyoruz.
Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz,
m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom()); bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Alt satıra ise
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
void Socket:isconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Socket.h içersine
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
teşekkürlerEkli dosyayı görüntüle 115
GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Ekliyoruz,
Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
eklyoruz.
Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz,
m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom()); bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Alt satıra ise
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
void Socket:isconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Socket.h içersine
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
teşekkürler deneyeceğimEkli dosyayı görüntüle 115
GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Ekliyoruz,
Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
eklyoruz.
Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz,
m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom()); bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Alt satıra ise
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
void Socket:isconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Socket.h içersine
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
ekliyoruz.
Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
Benzer konular | Forum | Tarih | |||
---|---|---|---|---|---|
[KO-YARDIM ÖZEL] Cıkış Notice Logo Gm Offline Ekleme Kodu %100 [2024] | Prosedür - Kaynak Kod ve Query Kod Paylaşımları | 0 | 177 |