Admin
Kurucu Admin
- Katılım
- 22 Ara 2020
- Mesajlar
- 492
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 14,008
- Puanları
- 160
- Konum
- Kütahya
- Web
- ko-yardim.com
GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
Ekliyoruz,
Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
eklyoruz.
Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz.
loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz.
Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz,
m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom()); bulup altına ;
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz.
User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz.
void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz.
User.h içersine ;
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz.
packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz.
socket.cpp altında
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz.
Alt satıra ise
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz.
void Socket:isconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz.
Socket.h içersine
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
ekliyoruz.
Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.