KAYNAK KOD Offline Merchant Eklentisi

kazem81

KY Üye
Katılım
29 Kas 2021
Mesajlar
18
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Ekli dosyayı görüntüle 115

GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Ekliyoruz,

Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

eklyoruz.

Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz,

m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom());
bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.
Alt satıra ise

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void Socket::Disconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Socket.h içersine

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
tesekkurler
 

zalim1990

KY Kıdemli Üye
KY YardımSever
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
655
Tepkime puanı
217
Puanları
195
Güzel Paylaşım teşekkürler
 

goksu516

KY Kıdemli Üye
KY YardımSever
Server Sahibi
Katılım
26 Eyl 2021
Mesajlar
340
Çözümler
2
Tepkime puanı
13
Puanları
48

salante

KY Üye
Katılım
19 Tem 2022
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Ekli dosyayı görüntüle 115

GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Ekliyoruz,

Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

eklyoruz.

Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz,

m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom());
bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.
Alt satıra ise

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void Socket::Disconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Socket.h içersine

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
tesekkurler
 
Reklam