- Katılım
- 26 Mar 2023
- Mesajlar
- 250
- Konu Çözümleri
- 15
- Tepki puanı
- 429
- Puanları
- 73
- Kendi haritanizi yapın
Map Editöre Giriş,Editörü çalıştırma ve kullanmaya başlama aşaması.
Sık Kullanacağımız Butonlar ve açıklamaları
Select : Seçim Modu , Objeleri seçme.
Move : Objeyi Taşıma.
Rotate : Koyulan Objeyi Döndürme&Çevirme duracağı yeri ayarlama.
Scale : Objenin Boyutunu ve genişliğini ayarlama.
Object Brush : Object List'deki objeleri map'a ekleme.
Smooth : Yer Düzeltme (Dağ veya çukur açtığınız zaman oyuncunun onun üstüne çıkabilmesi veya düzeltilmesi)
River&Pond : Dere&Göl.
Light Map : Gölgelendirme.
Npc Path : Kapıların leverlerin bulunduğu kısım.
Wall : Collision ekleme(Detaylı açıklama yapacağım)
Sound Effect : O Bölgeye ses ekleme ama gereksiz birşey.
Select : Seçim Modu , Objeleri seçme.
Move : Objeyi Taşıma.
Rotate : Koyulan Objeyi Döndürme&Çevirme duracağı yeri ayarlama.
Scale : Objenin Boyutunu ve genişliğini ayarlama.
Object Brush : Object List'deki objeleri map'a ekleme.
Smooth : Yer Düzeltme (Dağ veya çukur açtığınız zaman oyuncunun onun üstüne çıkabilmesi veya düzeltilmesi)
River&Pond : Dere&Göl.
Light Map : Gölgelendirme.
Npc Path : Kapıların leverlerin bulunduğu kısım.
Wall : Collision ekleme(Detaylı açıklama yapacağım)
Sound Effect : O Bölgeye ses ekleme ama gereksiz birşey.
Make Colormap : Mapın gölgelendirme ayarını ayarlama.
Make Whole Colormap : Yer kaplamasına uygun kaplama yaratma.
View whole map & edit partial : zemin büyüklüğü ayarlama
New : Temiz zemin olusturma
Open : map projesi açma
Save : map projemizi kaydetme
Save as : map projemizi farklı kaydetme
Import export : importla ve exportla ilgili olan şeyler ilerde kullanıcaksınız.
Open Shape : n3shape dosyası açma
Save as game format : opd gtd kaydetme (client)
save as server format : SMD dosyası olarak kaydetme
Import ve export colormap : map haritası çıkarma.
- YER KAPLAMASINI YAPMAK
- UZAK KISIMLARIN BOYAMASINI(TCT Yİ YAPMAK)
- Collisionlarımızı ekleyelim
- Mapımızı Kaydedelim
- Yaptığımız mapı oyuna girip görelim
VE HARİTA
- Dipnot : mevcut haritaları editleyemezsiniz. 0 dan yapmak zorundasınız. Mevcut haritaları editleyebilmek için mevcut haritaların dosyalarını (opd gtd tct tlt) bunları editleme dosyaları haline çevirmeniz gerekmekte.
Dipnot2 : Programda fazla obje yok knight ın tüm objelerini okumuyor sadece n3vmesh olanları okuyor okutmak istediğiniz objenin n3vmesh ini yapıp n3shapeye hex editörle eklemeniz gerekiyor.
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.