Neler yeni

EDİTÖR KO MAP EDİTÖR

jennax

KY Üye
Katılım
15 Haz 2024
Mesajlar
6
Tepki puanı
1
Puanları
3
çok aradığım bir programdı teşekkür ederim.
 

RAGNAR

KY Saygın Üye
KY YardımSever
Katılım
16 Ağu 2023
Mesajlar
765
Konu Çözümleri
20
Tepki puanı
281
Puanları
73
Yaş
16
Konum
SivasLı
  • Kendi haritanizi yapın :)

    Map Editöre Giriş,Editörü çalıştırma ve kullanmaya başlama aşaması.

    Sık Kullanacağımız Butonlar ve açıklamaları

    Select : Seçim Modu , Objeleri seçme.
    Move : Objeyi Taşıma.
    Rotate : Koyulan Objeyi Döndürme&Çevirme duracağı yeri ayarlama.
    Scale : Objenin Boyutunu ve genişliğini ayarlama.
    Object Brush : Object List'deki objeleri map'a ekleme.
    Smooth : Yer Düzeltme (Dağ veya çukur açtığınız zaman oyuncunun onun üstüne çıkabilmesi veya düzeltilmesi)
    River&Pond : Dere&Göl.
    Light Map : Gölgelendirme.
    Npc Path : Kapıların leverlerin bulunduğu kısım.
    Wall : Collision ekleme(Detaylı açıklama yapacağım)
    Sound Effect : O Bölgeye ses ekleme ama gereksiz birşey.
    Select : Seçim Modu , Objeleri seçme.
    Move : Objeyi Taşıma.
    Rotate : Koyulan Objeyi Döndürme&Çevirme duracağı yeri ayarlama.
    Scale : Objenin Boyutunu ve genişliğini ayarlama.
    Object Brush : Object List'deki objeleri map'a ekleme.
    Smooth : Yer Düzeltme (Dağ veya çukur açtığınız zaman oyuncunun onun üstüne çıkabilmesi veya düzeltilmesi)
    River&Pond : Dere&Göl.
    Light Map : Gölgelendirme.
    Npc Path : Kapıların leverlerin bulunduğu kısım.
    Wall : Collision ekleme(Detaylı açıklama yapacağım)
    Sound Effect : O Bölgeye ses ekleme ama gereksiz birşey.
    Make Colormap : Mapın gölgelendirme ayarını ayarlama.
    Make Whole Colormap : Yer kaplamasına uygun kaplama yaratma.
    View whole map & edit partial : zemin büyüklüğü ayarlama
    New : Temiz zemin olusturma
    Open : map projesi açma
    Save : map projemizi kaydetme
    Save as : map projemizi farklı kaydetme
    Import export : importla ve exportla ilgili olan şeyler ilerde kullanıcaksınız.
    Open Shape : n3shape dosyası açma
    Save as game format : opd gtd kaydetme (client)
    save as server format : SMD dosyası olarak kaydetme
    Import ve export colormap : map haritası çıkarma.​

  • YER KAPLAMASINI YAPMAK


  • UZAK KISIMLARIN BOYAMASINI(TCT Yİ YAPMAK)


  • Collisionlarımızı ekleyelim


  • Mapımızı Kaydedelim


  • Yaptığımız mapı oyuna girip görelim



VE HARİTA



  • Dipnot : mevcut haritaları editleyemezsiniz. 0 dan yapmak zorundasınız. Mevcut haritaları editleyebilmek için mevcut haritaların dosyalarını (opd gtd tct tlt) bunları editleme dosyaları haline çevirmeniz gerekmekte.
    Dipnot2 : Programda fazla obje yok knight ın tüm objelerini okumuyor sadece n3vmesh olanları okuyor okutmak istediğiniz objenin n3vmesh ini yapıp n3shapeye hex editörle eklemeniz gerekiyor.
ARŞİVDE BULUNAN BİR DOSYADIR VAKTİ ZAMANINDA XXX FORUMLARDA DOLAŞMIŞ VE ŞUAN ÇOĞU LİNKLER ÖLÜDÜR ZAGOR ADLI KİŞİ TARAFINDAN PAYLAŞILMIŞTIR ALINTIDIR..

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
eyw reis kralsın
 

KrauSs

KY Kıdemli Üye
KY YardımSever
Katılım
4 Haz 2024
Mesajlar
208
Konu Çözümleri
4
Tepki puanı
7
Puanları
18
  • Kendi haritanizi yapın :)

    Map Editöre Giriş,Editörü çalıştırma ve kullanmaya başlama aşaması.

    Sık Kullanacağımız Butonlar ve açıklamaları

    Select : Seçim Modu , Objeleri seçme.
    Move : Objeyi Taşıma.
    Rotate : Koyulan Objeyi Döndürme&Çevirme duracağı yeri ayarlama.
    Scale : Objenin Boyutunu ve genişliğini ayarlama.
    Object Brush : Object List'deki objeleri map'a ekleme.
    Smooth : Yer Düzeltme (Dağ veya çukur açtığınız zaman oyuncunun onun üstüne çıkabilmesi veya düzeltilmesi)
    River&Pond : Dere&Göl.
    Light Map : Gölgelendirme.
    Npc Path : Kapıların leverlerin bulunduğu kısım.
    Wall : Collision ekleme(Detaylı açıklama yapacağım)
    Sound Effect : O Bölgeye ses ekleme ama gereksiz birşey.
    Select : Seçim Modu , Objeleri seçme.
    Move : Objeyi Taşıma.
    Rotate : Koyulan Objeyi Döndürme&Çevirme duracağı yeri ayarlama.
    Scale : Objenin Boyutunu ve genişliğini ayarlama.
    Object Brush : Object List'deki objeleri map'a ekleme.
    Smooth : Yer Düzeltme (Dağ veya çukur açtığınız zaman oyuncunun onun üstüne çıkabilmesi veya düzeltilmesi)
    River&Pond : Dere&Göl.
    Light Map : Gölgelendirme.
    Npc Path : Kapıların leverlerin bulunduğu kısım.
    Wall : Collision ekleme(Detaylı açıklama yapacağım)
    Sound Effect : O Bölgeye ses ekleme ama gereksiz birşey.
    Make Colormap : Mapın gölgelendirme ayarını ayarlama.
    Make Whole Colormap : Yer kaplamasına uygun kaplama yaratma.
    View whole map & edit partial : zemin büyüklüğü ayarlama
    New : Temiz zemin olusturma
    Open : map projesi açma
    Save : map projemizi kaydetme
    Save as : map projemizi farklı kaydetme
    Import export : importla ve exportla ilgili olan şeyler ilerde kullanıcaksınız.
    Open Shape : n3shape dosyası açma
    Save as game format : opd gtd kaydetme (client)
    save as server format : SMD dosyası olarak kaydetme
    Import ve export colormap : map haritası çıkarma.​

  • YER KAPLAMASINI YAPMAK


  • UZAK KISIMLARIN BOYAMASINI(TCT Yİ YAPMAK)


  • Collisionlarımızı ekleyelim


  • Mapımızı Kaydedelim


  • Yaptığımız mapı oyuna girip görelim



VE HARİTA



  • Dipnot : mevcut haritaları editleyemezsiniz. 0 dan yapmak zorundasınız. Mevcut haritaları editleyebilmek için mevcut haritaların dosyalarını (opd gtd tct tlt) bunları editleme dosyaları haline çevirmeniz gerekmekte.
    Dipnot2 : Programda fazla obje yok knight ın tüm objelerini okumuyor sadece n3vmesh olanları okuyor okutmak istediğiniz objenin n3vmesh ini yapıp n3shapeye hex editörle eklemeniz gerekiyor.
ARŞİVDE BULUNAN BİR DOSYADIR VAKTİ ZAMANINDA XXX FORUMLARDA DOLAŞMIŞ VE ŞUAN ÇOĞU LİNKLER ÖLÜDÜR ZAGOR ADLI KİŞİ TARAFINDAN PAYLAŞILMIŞTIR ALINTIDIR..

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
teşekürler
 

isimflnyok16

KY Üye
Katılım
24 Ağu 2024
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
1
  • Kendi haritanizi yapın :)

    Map Editöre Giriş,Editörü çalıştırma ve kullanmaya başlama aşaması.

    Sık Kullanacağımız Butonlar ve açıklamaları

    Select : Seçim Modu , Objeleri seçme.
    Move : Objeyi Taşıma.
    Rotate : Koyulan Objeyi Döndürme&Çevirme duracağı yeri ayarlama.
    Scale : Objenin Boyutunu ve genişliğini ayarlama.
    Object Brush : Object List'deki objeleri map'a ekleme.
    Smooth : Yer Düzeltme (Dağ veya çukur açtığınız zaman oyuncunun onun üstüne çıkabilmesi veya düzeltilmesi)
    River&Pond : Dere&Göl.
    Light Map : Gölgelendirme.
    Npc Path : Kapıların leverlerin bulunduğu kısım.
    Wall : Collision ekleme(Detaylı açıklama yapacağım)
    Sound Effect : O Bölgeye ses ekleme ama gereksiz birşey.
    Select : Seçim Modu , Objeleri seçme.
    Move : Objeyi Taşıma.
    Rotate : Koyulan Objeyi Döndürme&Çevirme duracağı yeri ayarlama.
    Scale : Objenin Boyutunu ve genişliğini ayarlama.
    Object Brush : Object List'deki objeleri map'a ekleme.
    Smooth : Yer Düzeltme (Dağ veya çukur açtığınız zaman oyuncunun onun üstüne çıkabilmesi veya düzeltilmesi)
    River&Pond : Dere&Göl.
    Light Map : Gölgelendirme.
    Npc Path : Kapıların leverlerin bulunduğu kısım.
    Wall : Collision ekleme(Detaylı açıklama yapacağım)
    Sound Effect : O Bölgeye ses ekleme ama gereksiz birşey.
    Make Colormap : Mapın gölgelendirme ayarını ayarlama.
    Make Whole Colormap : Yer kaplamasına uygun kaplama yaratma.
    View whole map & edit partial : zemin büyüklüğü ayarlama
    New : Temiz zemin olusturma
    Open : map projesi açma
    Save : map projemizi kaydetme
    Save as : map projemizi farklı kaydetme
    Import export : importla ve exportla ilgili olan şeyler ilerde kullanıcaksınız.
    Open Shape : n3shape dosyası açma
    Save as game format : opd gtd kaydetme (client)
    save as server format : SMD dosyası olarak kaydetme
    Import ve export colormap : map haritası çıkarma.​

  • YER KAPLAMASINI YAPMAK


  • UZAK KISIMLARIN BOYAMASINI(TCT Yİ YAPMAK)


  • Collisionlarımızı ekleyelim


  • Mapımızı Kaydedelim


  • Yaptığımız mapı oyuna girip görelim



VE HARİTA



  • Dipnot : mevcut haritaları editleyemezsiniz. 0 dan yapmak zorundasınız. Mevcut haritaları editleyebilmek için mevcut haritaların dosyalarını (opd gtd tct tlt) bunları editleme dosyaları haline çevirmeniz gerekmekte.
    Dipnot2 : Programda fazla obje yok knight ın tüm objelerini okumuyor sadece n3vmesh olanları okuyor okutmak istediğiniz objenin n3vmesh ini yapıp n3shapeye hex editörle eklemeniz gerekiyor.
ARŞİVDE BULUNAN BİR DOSYADIR VAKTİ ZAMANINDA XXX FORUMLARDA DOLAŞMIŞ VE ŞUAN ÇOĞU LİNKLER ÖLÜDÜR ZAGOR ADLI KİŞİ TARAFINDAN PAYLAŞILMIŞTIR ALINTIDIR..

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
eyw
 

MrRobot

KY Uzman Üye
Katılım
6 Tem 2024
Mesajlar
204
Konu Çözümleri
2
Tepki puanı
31
Puanları
28
Yararlı paylaşım.

Teşekkürler.
 

AsgardOnline

Premium Üye
Katılım
22 Eyl 2024
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
1
  • Kendi haritanizi yapın :)

    Map Editöre Giriş,Editörü çalıştırma ve kullanmaya başlama aşaması.

    Sık Kullanacağımız Butonlar ve açıklamaları

    Select : Seçim Modu , Objeleri seçme.
    Move : Objeyi Taşıma.
    Rotate : Koyulan Objeyi Döndürme&Çevirme duracağı yeri ayarlama.
    Scale : Objenin Boyutunu ve genişliğini ayarlama.
    Object Brush : Object List'deki objeleri map'a ekleme.
    Smooth : Yer Düzeltme (Dağ veya çukur açtığınız zaman oyuncunun onun üstüne çıkabilmesi veya düzeltilmesi)
    River&Pond : Dere&Göl.
    Light Map : Gölgelendirme.
    Npc Path : Kapıların leverlerin bulunduğu kısım.
    Wall : Collision ekleme(Detaylı açıklama yapacağım)
    Sound Effect : O Bölgeye ses ekleme ama gereksiz birşey.
    Select : Seçim Modu , Objeleri seçme.
    Move : Objeyi Taşıma.
    Rotate : Koyulan Objeyi Döndürme&Çevirme duracağı yeri ayarlama.
    Scale : Objenin Boyutunu ve genişliğini ayarlama.
    Object Brush : Object List'deki objeleri map'a ekleme.
    Smooth : Yer Düzeltme (Dağ veya çukur açtığınız zaman oyuncunun onun üstüne çıkabilmesi veya düzeltilmesi)
    River&Pond : Dere&Göl.
    Light Map : Gölgelendirme.
    Npc Path : Kapıların leverlerin bulunduğu kısım.
    Wall : Collision ekleme(Detaylı açıklama yapacağım)
    Sound Effect : O Bölgeye ses ekleme ama gereksiz birşey.
    Make Colormap : Mapın gölgelendirme ayarını ayarlama.
    Make Whole Colormap : Yer kaplamasına uygun kaplama yaratma.
    View whole map & edit partial : zemin büyüklüğü ayarlama
    New : Temiz zemin olusturma
    Open : map projesi açma
    Save : map projemizi kaydetme
    Save as : map projemizi farklı kaydetme
    Import export : importla ve exportla ilgili olan şeyler ilerde kullanıcaksınız.
    Open Shape : n3shape dosyası açma
    Save as game format : opd gtd kaydetme (client)
    save as server format : SMD dosyası olarak kaydetme
    Import ve export colormap : map haritası çıkarma.​

  • YER KAPLAMASINI YAPMAK


  • UZAK KISIMLARIN BOYAMASINI(TCT Yİ YAPMAK)


  • Collisionlarımızı ekleyelim


  • Mapımızı Kaydedelim


  • Yaptığımız mapı oyuna girip görelim



VE HARİTA



  • Dipnot : mevcut haritaları editleyemezsiniz. 0 dan yapmak zorundasınız. Mevcut haritaları editleyebilmek için mevcut haritaların dosyalarını (opd gtd tct tlt) bunları editleme dosyaları haline çevirmeniz gerekmekte.
    Dipnot2 : Programda fazla obje yok knight ın tüm objelerini okumuyor sadece n3vmesh olanları okuyor okutmak istediğiniz objenin n3vmesh ini yapıp n3shapeye hex editörle eklemeniz gerekiyor.
ARŞİVDE BULUNAN BİR DOSYADIR VAKTİ ZAMANINDA XXX FORUMLARDA DOLAŞMIŞ VE ŞUAN ÇOĞU LİNKLER ÖLÜDÜR ZAGOR ADLI KİŞİ TARAFINDAN PAYLAŞILMIŞTIR ALINTIDIR..

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Teşekkür ederim eline sağlık
 
Reklam
Üst Alt