CMDK
Admin
Premium Üye
KY Saygın Üye
KY Uzman Üye
KY Kıdemli Üye
KY YardımSever
Bağımlı Üye
Coder
KY Paylaşım Editörü
- Katılım
- 3 Mar 2021
- Mesajlar
- 487
- Çözümler
- 76
- Tepkime puanı
- 1,434
- Puanları
- 153
Mevcut sourceden ayıklanmış kodlar daha bilgili olan arkadaş hatalar varsa yardımcı olmak için yazabilir.
Master Görevini veya daha farklı görevlerde eklenebilir.
İtem ve para miktarını kendiniz değiştirirsiniz.
User.h
User.cpp
Define.h
User.Cpp veya kendiniz ayrı cpp oluşturabilirsiniz.
Luaengine.cpp
lua_bindidigs.cpp
lua_bindidigs.h
NPC_us.TBL
Quest_Menü_us.TBL
Quest_talk_us.TBL
K_NPC
K_NPCPOS
,
QUEST_HELPER
SkillOpener.lua
Master Görevini veya daha farklı görevlerde eklenebilir.
İtem ve para miktarını kendiniz değiştirirsiniz.
User.h
C++:
void SpellOfStoneSystem(uint8 SkillLevel);
void UserSkillQuestSave(uint16 SkillQuestID);
DECLARE_LUA_FUNCTION(OpenSkill) {
LUA_NO_RETURN(LUA_GET_INSTANCE()->SpellOfStoneSystem(
LUA_ARG(uint8, 2)));
}
User.cpp
C++:
void CUser::UserSkillQuestSave(uint16 SkillQuestID)
{
_USER_QUEST_INFO* pQuestInfo = m_questMap.GetData(SkillQuestID);
if (pQuestInfo != nullptr)
return;
_USER_QUEST_INFO* pUserQuest = new _USER_QUEST_INFO();
pUserQuest->QuestState = 2;
if (m_questMap.PutData(SkillQuestID, pUserQuest))
{
Packet result(WIZ_QUEST, uint8(2));
result << uint16(SkillQuestID) << uint8(2);
Send(&result);
}
}
Define.h
C++:
#define ITEM_SPELL_STONE 810369000
User.Cpp veya kendiniz ayrı cpp oluşturabilirsiniz.
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
Luaengine.cpp
C++:
MAKE_LUA_FUNCTION(OpenSkill)
lua_bindidigs.cpp
C++:
MAKE_LUA_METHOD(OpenSkill)
LUA_WRAPPER_USER_FUNCTION(OpenSkill);
lua_bindidigs.h
C++:
LUA_FUNCTION(OpenSkill);
NPC_us.TBL
Kod:
20035 [Skill Opener] Maria 25275 0 0 0 0
Quest_Menü_us.TBL
Kod:
47000 70 Level Skill Quest
47002 72 Level Skill Quest
47003 74 Level Skill Quest
47004 75 Level Skill Quest
47005 76 Level Skill Quest
47006 78 Level Skill Quest
47007 80 Level Skill Quest
Quest_talk_us.TBL
Kod:
47005 Buradan Gorev Skillerini Actirabilirsin. Detaylar Icin Foruma Goz Atabilirsin 0 0
K_NPC
Kod:
20035 [Skill Opener] Maria 20513 50 0 0 1 7 174 1 3 3 0 80 1000 500 100000 0 0 15000 375 375 3000 1500 2 7 1000 0 0 0 250 250 250 250 250 250 250 90 7 14 35 20000 0 0 NULL
,
Kod:
21 20035 100 0 0 0 0 799 555 799 555 799 555 799 555 1 30 0 0 0
Kod:
23001 2 1 0 5 3 1 1 20035 0 0 100 0 0 0 SkillOpener.lua -1 63 1
Kod:
--local Ret = 0;
local NPC = 20035;
if (EVENT == 100) then
Class = CheckClass (UID);
-- Warrior
if (Class == 1 or Class == 5 or Class == 6) then
SelectMsg(UID, 2, -1, 47005, NPC, 47000, 70,47004,75,47007,80);
end
-- Rogue
if (Class == 2 or Class == 7 or Class == 8) then
SelectMsg(UID, 2, -1, 47005, NPC, 47000, 70,47002,72,47004,75,47007,80);
end
--Mage
if (Class == 3 or Class == 9 or Class == 10) then
SelectMsg(UID, 2, -1, 47005, NPC, 47000, 70,47002,72,47004,75,47007,80);
end
-- Priest
if (Class == 4 or Class == 11 or Class == 12) then
SelectMsg(UID, 2, -1, 47005, NPC, 47000,70,47002,72,47003,74,47004,75,47005,76,47006,78,47007,80);
end
end
if (EVENT == 70) then
OpenSkill(UID,70);
end
if (EVENT == 72) then
OpenSkill(UID,72);
end
if (EVENT == 74) then
OpenSkill(UID,74);
end
if (EVENT == 75) then
OpenSkill(UID,75);
end
if (EVENT == 76) then
OpenSkill(UID,76);
end
if (EVENT == 78) then
OpenSkill(UID,78);
end
if (EVENT == 80) then
OpenSkill(UID,80);
end
--SpellOfStoneSystem -- 47005
Son düzenleme: