hikayelerim

OpenKO Fast Teleport & Transition

Forathdor

KY Saygın Üye
Yardımsever
KAYIT
31 Ocak 2022
Mesajlar
174
Çözümler
3
Tepki puanı
108
Web
www.forathdordesign.com
Selamlar, 1 hafta önce GitHub'daki OpenKO projesini localime alıp geliştirmeye başladım. Çok sorun var, biliyorum. Amacım sadece KnightOnline.exe yapısını anlamak, hook ile uğraşmadan direkt olarak exe içeriğini okumak, bir şeyler yazabilmek ve compile etmek. 1-2 gün önce can sıkıntısına fast teleport implementasyonunu tamamlamıştım, dedim ki nasıl geliştirebilirim. Eski K2 toollarını kullanmayı pek bilmiyorum, herhangi bir client asset animasyonu yoktur aşağıda ki videoda, tamamen rotasyon ve transition ile yapılmıştır. Hatta biraz da komiğime gitti geçiş, sizlerle de paylaşmak istedim :D Eğer elinizde buraya uyacağını düşündüğünüz bir animasyon veya orijinal OpenKO client'daki bir animasyon path'ini biliyorsanız yoruma bırakabilir misiniz? İyi forumlar şimdiden.

 

Lazoqlu

LazAHS Mobil & Local DB Editör
S.Moderatör
KY Saygın Üye
Kurumsal Üye
Coder
Yardımsever
KAYIT
22 Ocak 2022
Mesajlar
1,538
Çözümler
40
Tepki puanı
996
Konum
İstanbul
Web
lazahs.com.tr
Selamlar, 1 hafta önce GitHub'daki OpenKO projesini localime alıp geliştirmeye başladım. Çok sorun var, biliyorum. Amacım sadece KnightOnline.exe yapısını anlamak, hook ile uğraşmadan direkt olarak exe içeriğini okumak, bir şeyler yazabilmek ve compile etmek. 1-2 gün önce can sıkıntısına fast teleport implementasyonunu tamamlamıştım, dedim ki nasıl geliştirebilirim. Eski K2 toollarını kullanmayı pek bilmiyorum, herhangi bir client asset animasyonu yoktur aşağıda ki videoda, tamamen rotasyon ve transition ile yapılmıştır. Hatta biraz da komiğime gitti geçiş, sizlerle de paylaşmak istedim :D Eğer elinizde buraya uyacağını düşündüğünüz bir animasyon veya orijinal OpenKO client'daki bir animasyon path'ini biliyorsanız yoruma bırakabilir misiniz? İyi forumlar şimdiden.

Yemin ediyorum çok daha iyi
 

TheWolf

KY Üye
KAYIT
11 Nis 2026
Mesajlar
47
Tepki puanı
4
hoop ordayım, hoop burdayim
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:

aslında doğru ama daha hizli ve daha yukari koordinat ile, kadar gitsin ama ana ekran takip etmeden karakter takip korinati ile değil, bide fx den effeck ekle yanan ornek give item ile npc den gelen effect isinlanma olur, aslinda olmasi gereken gerceklik gercekten gatenin icine girmesi olurdu bu arada
 

Forathdor

KY Saygın Üye
Yardımsever
KAYIT
31 Ocak 2022
Mesajlar
174
Çözümler
3
Tepki puanı
108
Web
www.forathdordesign.com
hoop ordayım, hoop burdayim
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:

aslında doğru ama daha hizli ve daha yukari koordinat ile, kadar gitsin ama ana ekran takip etmeden karakter takip korinati ile değil, bide fx den effeck ekle yanan ornek give item ile npc den gelen effect isinlanma olur, aslinda olmasi gereken gerceklik gercekten gatenin icine girmesi olurdu bu arada
Aslında dediğin camera lock karakter de değilde, asıl rotasyon karakterde yaparsam daha güzel şeyler çıkabilir ortaya hocam. Bu yüzden konuyu açmıştım aslında, sizlerden de fikir alabilmek için. 1-2 aya güzel bir şeyler çıkartabileceğime inanıyorum. Teşekkür ederim
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:

Yuhbe Peygamberler bile 7 Kat Semaya böyle işinlanmadi =)))))
baya güzel olmuş
Teşekkürler hocam


:D :D :D
Yemin ediyorum çok daha iyi
Teşekkür ederim abi


Ben bu halini de çok beğendim :)
Teşekkür ederim hocam, sadece ufak 1-2 revize ile daha da güzel bir hale gelebilir diye düşünüyorum. Güzel yorumun için teşekkür ederim.
 

GUNEYHAN

S.Moderatör
KY Saygın Üye
ACS Sağlayıcısı
Server Sahibi
KAYIT
27 Eki 2021
Mesajlar
977
Çözümler
1
Tepki puanı
1,004
Yaş
35
Web
www.gnysoft.com
Selamlar, 1 hafta önce GitHub'daki OpenKO projesini localime alıp geliştirmeye başladım. Çok sorun var, biliyorum. Amacım sadece KnightOnline.exe yapısını anlamak, hook ile uğraşmadan direkt olarak exe içeriğini okumak, bir şeyler yazabilmek ve compile etmek. 1-2 gün önce can sıkıntısına fast teleport implementasyonunu tamamlamıştım, dedim ki nasıl geliştirebilirim. Eski K2 toollarını kullanmayı pek bilmiyorum, herhangi bir client asset animasyonu yoktur aşağıda ki videoda, tamamen rotasyon ve transition ile yapılmıştır. Hatta biraz da komiğime gitti geçiş, sizlerle de paylaşmak istedim :D Eğer elinizde buraya uyacağını düşündüğünüz bir animasyon veya orijinal OpenKO client'daki bir animasyon path'ini biliyorsanız yoruma bırakabilir misiniz? İyi forumlar şimdiden.

hangi işe elini atsa içinden geçiyor adam :)

eline koluna sağlık muhteşem olmuş dostum
 
Anasayfa Kayıt ol Giriş yap
Üst Alt