hikayelerim

Sosyal

müthiş bi yenilik olmuş tebrik ederim.
0 0 0

Henüz gönderi yok. İlk gönderiyi sen paylaş!

⚔️
0 0 0

Henüz gönderi yok. İlk gönderiyi sen paylaş!

Biz, adı geçenlerin pek çoğuyla rakip bile değiliz. Aynı yoldan yürümedik, aynı yollardan geçmedik. Benzer başarılarımız da yok. Üstüne üstlük rütbemiz de farklı.
Hak yiyip, gak diyenlere, gecemizi gündüzümüze karıştırıp, inancımızı daha çok artıranlara, tekrar geçmiş olsun. Şu an içinde bulundukları durum, zaten çok açık. O yüzden ben daha fazla konuşarak acıyı arttırmak istemiyorum.
Allah herkese önce vicdan rahatlığı sonra da huzur versin..
0 0 2

Henüz gönderi yok. İlk gönderiyi sen paylaş!

ko-yardim belediyesi çalışıyor :D
0 0 1

Henüz gönderi yok. İlk gönderiyi sen paylaş!

Benim şahsi fikrim forum r10 gibi olsun davetiye sistemi gelsin o şekilde davet edilsin
4 0 0
YNG
YNG
Bunun sayesinde sahte kullanıcılar gelmez.
DeaFSezo
DeaFSezo
yok sosyal burda cok iyi knk
admin
admin
Bunun için çok erken değil mi ? Volkan hocam 😁
YNG
YNG
siz bilirsiniz gecenlerde birini banladım 2 hesabı o sebepten söyluyorum uye olsun ama diğer konuları görmek yada cevap yazabilmesi icin tanıdıgından davetiye istemeli bence
Admin Ellerine Sağlık Gayet Harika Olmuş Beğendim
Her Zaman Burdayım Ko-Yardim Ailesi!.. :)
0 0 1

Henüz gönderi yok. İlk gönderiyi sen paylaş!

Gayet başarılı büyümeye devam.. ;)
0 0 2

Henüz gönderi yok. İlk gönderiyi sen paylaş!

Gayet başarılı güzel olmuş KO-YARDIM Hergecen gün yükseliyor.
0 0 2

Henüz gönderi yok. İlk gönderiyi sen paylaş!

Ellerine sağlık admin bey gayet güzel olmuş..
Ko-Yardim çalışıyor :)
0 0 2

Henüz gönderi yok. İlk gönderiyi sen paylaş!

👋 Selam KO-Yardim Ailesi!

Burası, Knight Online oyuncularının bir araya gelip oynadıkları sunuculardan kareler paylaşabileceği, yaşadıkları anları anlatabileceği ve sohbet edebileceği sosyal alanımızdır.

İster güzel bir dropu, ister komik bir anıyı, ister beğendiğiniz ya da eksik bulduğunuz yönleri paylaşabilirsiniz.

🚧 Topluluk Alanı şu anda beta aşamasındadır.

❌ Kurulum desteği ve teknik yardım talepleri için kullanılmamalıdır.
4 0 5
DeaFSezo
DeaFSezo
Admin Bey Ellerine Sağlık Güzel Olmuş İyi Kolay Hocam <3
ATABEYY
ATABEYY
ko-yardim belediyesi çalışıyor :D
DeaFSezo
DeaFSezo
@ATABEYY admin belediyesi iş çalısıyor mu vay be :D
admin
admin
Hazır daima hazır 🫡😅
Anasayfa Kayıt ol Giriş yap
Üst Alt