ÇÖZÜLDÜ BAZI OYUNCULAR OYUNA GİRERKEN OYUN ATIYOR

CoupDeGraceTR

KY Uzman Üye
KY YardımSever
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
538
Çözümler
3
Tepkime puanı
48
Puanları
58
KONU BASLIKTAKI GIBI ARKDASLAR
HATA BU BAZI OYUNCULARDA OLUYOR.
time travel has been detected
 
Çözüm
Merhaba 2 çözüm mevcut.
------------------------------------------------------------------------
if ((TimeTest2 - TimeTest1) > 5000)
e->Shutdown(xorstr("Time travel has been detected."));

bu kısımdaki 5000 (5 saniye) olan kontrol kısmını 15000 (15 saniye) olarak yükseltebilirsiniz.
tahminlerime göre girmeye calısan oyuncunun bilgisayarı yavaş ve bu 5 saniye kontrol kısmına takılı kalıyor.
-------------------------------------------------------------------------
eğerki 15 saniyeye yükseltmek istemiyorsanız direk bu güvenlik kontrolünü kapatmak istiyorsanız.
fonksiyonu komple kapatabilirsiniz
veya

if ((TimeTest2 - TimeTest1) > 5000)
e->Shutdown(xorstr("Time travel has been detected.")); // BU KISIMLARINA BAŞINA // KOYUP DEVREDIŞI...

CoupDeGraceTR

KY Uzman Üye
KY YardımSever
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
538
Çözümler
3
Tepkime puanı
48
Puanları
58
Hookta bu hatayı arayınca tam yerini görebilirsiniz hocam.
DWORD WINAPI ArmyGuardEngine::SuspendCheck(ArmyGuardEngine* e)
{
Sleep(1000);
DWORD TimeTest1 = 0, TimeTest2 = 0;
while (true)
{
TimeTest1 = TimeTest2;
TimeTest2 = GetTickCount();
if (TimeTest1 != 0)
{
Sleep(1000);
if ((TimeTest2 - TimeTest1) > 5000)
e->Shutdown(xorstr("Time travel has been detected."));
}
if (WaitForSingleObject(e->MainThread, 1) == WAIT_OBJECT_0)
e->Shutdown(xorstr("All the pieces of the game can't be working together."));
}
}


bu sekılde cozumu nasıl yapabılırım
 

cyber00

KY Saygın Üye
KY YardımSever
Coder
Katılım
12 May 2021
Mesajlar
151
Çözümler
6
Tepkime puanı
137
Puanları
103
Yaş
30
Merhaba 2 çözüm mevcut.
------------------------------------------------------------------------
if ((TimeTest2 - TimeTest1) > 5000)
e->Shutdown(xorstr("Time travel has been detected."));

bu kısımdaki 5000 (5 saniye) olan kontrol kısmını 15000 (15 saniye) olarak yükseltebilirsiniz.
tahminlerime göre girmeye calısan oyuncunun bilgisayarı yavaş ve bu 5 saniye kontrol kısmına takılı kalıyor.
-------------------------------------------------------------------------
eğerki 15 saniyeye yükseltmek istemiyorsanız direk bu güvenlik kontrolünü kapatmak istiyorsanız.
fonksiyonu komple kapatabilirsiniz
veya

if ((TimeTest2 - TimeTest1) > 5000)
e->Shutdown(xorstr("Time travel has been detected.")); // BU KISIMLARINA BAŞINA // KOYUP DEVREDIŞI BIRAKABİLİRSİNİZ.
}
if (WaitForSingleObject(e->MainThread, 1) == WAIT_OBJECT_0)
e->Shutdown(xorstr("All the pieces of the game can't be working together.")); // BU KISIMLARINA BAŞINA // KOYUP DEVREDIŞI BIRAKABİLİRSİNİZ.
-------------------------------------------------------------------------
 
Çözüm
Reklam