#pragma once
#define __VERSION 2435
#define GAME_SOURCE_VERSION 2369 // Bu zaten önemsiz fonksiyonların hangi versiona göre çalışmasını sağlıyor.
Hiç bir değişim yapmadığım halde version hatası veriyor hem source içindeki hemde senin verdiğin extra exe ile oyun version hatası veriyor GameServer version.h
C++:#pragma once #define __VERSION 2435 // 2444 yaptığındada version hatası veriyor... hiç bir şekilde giriş yapılmıyor. #define GAME_SOURCE_VERSION 2369 // Bu zaten önemsiz fonksiyonların hangi versiona göre çalışmasını sağlıyor.
Exe verisonu ve cryptosu varsa sevinirim çünkü sourceden çıkan ve paylaştığınız exe ile oyuna girmek mümkün olmuyor.Hiç bir değişim yapmadığım halde version hatası veriyor hem source içindeki hemde senin verdiğin extra exe ile oyun version hatası veriyor GameServer version.h
C++:#pragma once #define __VERSION 2435 #define GAME_SOURCE_VERSION 2369 // Bu zaten önemsiz fonksiyonların hangi versiona göre çalışmasını sağlıyor.
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:
Hallettim teşekkürler.Hiç bir değişim yapmadığım halde version hatası veriyor hem source içindeki hemde senin verdiğin extra exe ile oyun version hatası veriyor GameServer version.h
C++:#pragma once #define __VERSION 2435 #define GAME_SOURCE_VERSION 2369 // Bu zaten önemsiz fonksiyonların hangi versiona göre çalışmasını sağlıyor.
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:
Exe verisonu ve cryptosu varsa sevinirim çünkü sourceden çıkan ve paylaştığınız exe ile oyuna girmek mümkün olmuyor.
teşekkürlerProjeyi ilerletmek veya hali hazırda yapıyorsanız içerisinden faydalanabileceğiniz, Normal istirap'ın piyasada paylaşılan 2435-2444 unpack exesine göre düzenlenmiş halidir.
Bunun devamını getirip satışını yapacak olan insanlar da var, ama bunu paylaşıcam bunda benimde emeğim vardı.
Hiç kimse darılmasın ve gücenmesin.
Sizinde yedeklemediğiniz düşünülerek, Github'tan yetkiniz alınıp emeğinizin üstüne yatmaya kalkışsalar.
Eminim sizde aynısını yapardınız.
PROJE @YNG Tarafından hsacsx-Istırap 2369'dan 2444 e çekilmiştir. oyuna girilen seviyededir.
Acs tarafı bitirilmeli, eksik paketleri tamamlanmalıdır. Çoğu paketi yazılmış haldedir.
Devamını getirip Files olarak satışa sunabileceğiniz ve emek verebileceğiniz karşılığını alabilirsiniz.
C++ Tarafı bilgim sadece yazılım dillerinin birbirine benzediği kadardır. Normal bir Web Developerim.
Sizler faydalanın, vereceğiniz hizmet ile ticareti dönsün. ilerleme kaydedilsin diye foruma atıyorum.
Bu dosyayı göstererek C/C++ Bilen insanlara ücretiyle bu işide yaptırabilirsiniz.
Ücretiyle devamını sağlatmak isteyenler alttaki kişilerden herhangi birini tercih edebilir.
https://ko-yardim.com/kullanicilar/aakinci.748/
https://ko-yardim.com/kullanicilar/lupaland.2069/
https://ko-yardim.com/kullanicilar/rustygamestudio.2719/
Yeni HDR Class
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Video:
Source Files link:
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
DB link:
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Client Link:
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
2435 exenin Koxp projeleri için OH'de Paylaşılan offsetler
Kod:2444 POINTER KO_PTR_CHR=0x103BB8C; KO_PTR_DLG=0x103BBF0; KO_PTR_PKT=0x103BBC4; KO_SND_FNC=0x5F7CD0; KO_ITEB=0x103B9AC; KO_ITEBCALL=0x6D15B0; KO_ITEM_EXT=0x103B9B0; KO_ITEM_EXT_CALL=0x67D5A0; KO_OFF_DWORD=0x9F5CD0; KO_OFF_COP1=0x1040084; KO_OFF_COP2=0x1040010; KO_FNC_ISEN=0x808DA0; KO_FLDB=0x103BB88; KO_FMBS=0x67D4E0; KO_SELECTMOB=0x71F8E0; KO_CHR_SERVER=0x103BD30; KO_06=0x73C020; KO_LSCA=0x78F470; KO_SBCA=0x60B040; KO_SBEC=0x103BA74; KO_OFF_LPEO=0x444; KO_OFF_INV1=0x1B0; KO_OFF_INV2=0x21C; KO_OFF_INN1=0x204; KO_OFF_INN2=0x110; KO_OFF_WH=0x684; KO_OFF_ID=0x648; KO_OFF_ZONE=0xBF8; KO_OFF_GOLD=0xB64; KO_OFF_LEVEL=0x678; KO_OFF_NATION=0x684; KO_OFF_CLASS=0x674; KO_OFF_MAXEXP=0xB68; KO_OFF_EXP=0xB70; KO_OFF_NAME=0x64C; KO_OFF_NAMELEN=0x65C; KO_OFF_MAXHP=0x67C; KO_OFF_MAXMP=0xB54; KO_OFF_HP=0x680; KO_OFF_MP=0xB58; KO_OFF_STATP=0xB4C; KO_OFF_STRP=0xB8C; KO_OFF_HPP=0xB94; KO_OFF_DEXP=0xB9C; KO_OFF_MPP=0xBAC; KO_OFF_INTP=0xBA4; KO_OFF_SKILLBASE=0x1C8; KO_OFF_SKILLID=0x110; KO_OFF_SKILLP=0x1E8; KO_OFF_SKILL1=0x16C; KO_OFF_SKILL2=0x170; KO_OFF_SKILL3=0x174; KO_OFF_SKILL4=0x178; KO_OFF_MOB=0x608; KO_OFF_MCOR=0x428; KO_OFF_MCORX=0x70; KO_OFF_MCORY=0x78; KO_OFF_MCORZ=0x74; KO_OFF_MOVE=0xF50; KO_OFF_TYPE=0x3B8; KO_OFF_GOX=0xF5C; KO_OFF_GOY=0x00; KO_OFF_X=0xD0; KO_OFF_Y=0xD8; KO_OFF_Z=0xD4;
Projeyi ilerletmek veya hali hazırda yapıyorsanız içerisinden faydalanabileceğiniz, Normal istirap'ın piyasada paylaşılan 2435-2444 unpack exesine göre düzenlenmiş halidir.
Bunun devamını getirip satışını yapacak olan insanlar da var, ama bunu paylaşıcam bunda benimde emeğim vardı.
Hiç kimse darılmasın ve gücenmesin.
Sizinde yedeklemediğiniz düşünülerek, Github'tan yetkiniz alınıp emeğinizin üstüne yatmaya kalkışsalar.
Eminim sizde aynısını yapardınız.
PROJE @YNG Tarafından hsacsx-Istırap 2369'dan 2444 e çekilmiştir. oyuna girilen seviyededir.
Acs tarafı bitirilmeli, eksik paketleri tamamlanmalıdır. Çoğu paketi yazılmış haldedir.
Devamını getirip Files olarak satışa sunabileceğiniz ve emek verebileceğiniz karşılığını alabilirsiniz.
C++ Tarafı bilgim sadece yazılım dillerinin birbirine benzediği kadardır. Normal bir Web Developerim.
Sizler faydalanın, vereceğiniz hizmet ile ticareti dönsün. ilerleme kaydedilsin diye foruma atıyorum.
Bu dosyayı göstererek C/C++ Bilen insanlara ücretiyle bu işide yaptırabilirsiniz.
Ücretiyle devamını sağlatmak isteyenler alttaki kişilerden herhangi birini tercih edebilir.
https://ko-yardim.com/kullanicilar/aakinci.748/
https://ko-yardim.com/kullanicilar/lupaland.2069/
https://ko-yardim.com/kullanicilar/rustygamestudio.2719/
Yeni HDR Class
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Video:
Source Files link:
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
DB link:
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Client Link:
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
2435 exenin Koxp projeleri için OH'de Paylaşılan offsetler
Kod:2444 POINTER KO_PTR_CHR=0x103BB8C; KO_PTR_DLG=0x103BBF0; KO_PTR_PKT=0x103BBC4; KO_SND_FNC=0x5F7CD0; KO_ITEB=0x103B9AC; KO_ITEBCALL=0x6D15B0; KO_ITEM_EXT=0x103B9B0; KO_ITEM_EXT_CALL=0x67D5A0; KO_OFF_DWORD=0x9F5CD0; KO_OFF_COP1=0x1040084; KO_OFF_COP2=0x1040010; KO_FNC_ISEN=0x808DA0; KO_FLDB=0x103BB88; KO_FMBS=0x67D4E0; KO_SELECTMOB=0x71F8E0; KO_CHR_SERVER=0x103BD30; KO_06=0x73C020; KO_LSCA=0x78F470; KO_SBCA=0x60B040; KO_SBEC=0x103BA74; KO_OFF_LPEO=0x444; KO_OFF_INV1=0x1B0; KO_OFF_INV2=0x21C; KO_OFF_INN1=0x204; KO_OFF_INN2=0x110; KO_OFF_WH=0x684; KO_OFF_ID=0x648; KO_OFF_ZONE=0xBF8; KO_OFF_GOLD=0xB64; KO_OFF_LEVEL=0x678; KO_OFF_NATION=0x684; KO_OFF_CLASS=0x674; KO_OFF_MAXEXP=0xB68; KO_OFF_EXP=0xB70; KO_OFF_NAME=0x64C; KO_OFF_NAMELEN=0x65C; KO_OFF_MAXHP=0x67C; KO_OFF_MAXMP=0xB54; KO_OFF_HP=0x680; KO_OFF_MP=0xB58; KO_OFF_STATP=0xB4C; KO_OFF_STRP=0xB8C; KO_OFF_HPP=0xB94; KO_OFF_DEXP=0xB9C; KO_OFF_MPP=0xBAC; KO_OFF_INTP=0xBA4; KO_OFF_SKILLBASE=0x1C8; KO_OFF_SKILLID=0x110; KO_OFF_SKILLP=0x1E8; KO_OFF_SKILL1=0x16C; KO_OFF_SKILL2=0x170; KO_OFF_SKILL3=0x174; KO_OFF_SKILL4=0x178; KO_OFF_MOB=0x608; KO_OFF_MCOR=0x428; KO_OFF_MCORX=0x70; KO_OFF_MCORY=0x78; KO_OFF_MCORZ=0x74; KO_OFF_MOVE=0xF50; KO_OFF_TYPE=0x3B8; KO_OFF_GOX=0xF5C; KO_OFF_GOY=0x00; KO_OFF_X=0xD0; KO_OFF_Y=0xD8; KO_OFF_Z=0xD4;
Teşekkürler.