YARDIM classlar arası damage dengesizliği

thanker00

KY Üye
Konu Sahibi
Aktiflik
Çevrimdışı
Katılım
21 Eki 2023
Mesajlar
34
Tepki puanı
3
Puanları
8
merhaba source kaynaklı classlar arasında eşitsizlik var örnek vermek gerekirse 1k defi olan warrior ile 1k defi olan rogue ye priest ile vurduğumda warrior 400 damage yiyorsa rogue 1600 gibi astronomik damageler yiyor bunu nasıl düzeltebilirim
 

Hagen

PHP Developer
Fahri Üye
Coder
Server Sahibi
Aktiflik
Gizlenmiş
Katılım
21 Eki 2023
Mesajlar
592
Konu Çözümleri
66
Tepki puanı
779
Puanları
93
DB'de Damage settings adında bi tablo mu ne vardı. İşlevi varsa ve halen çalışıyorsa bi deneyin.
yoksa şayet magicinstance.cpp'de işlem yapacaksınız.
 

thanker00

KY Üye
Konu Sahibi
Aktiflik
Çevrimdışı
Katılım
21 Eki 2023
Mesajlar
34
Tepki puanı
3
Puanları
8
db den damage settings ile çok uğraştım ama oradan da ayar tutmuyor tüm clasların değerini 1 yapıyorum damagelerdeki fark iyice uçurum oluyor anlık yedikleri damagelere göre settingsi clasın birini 1 de bıraktım diğerini 0.5 0.4 lere çekerek dengelemeye çalışayarak ayar yaptım dengeledim damageleri fakat bu seferde karakterlerin üzerlerindeki itemlere göre ayar yapmışım gibi birşey oluyor atıyorum +8 +3 iteme göre ayar yapıyorum damageleri 800 900 lerde bırakıyorum itemleri +7 +0 ile değiştirince bu sefer charlar 50 100 vuruyor birbirine daha sonra +7 +0 iteme göre ayar çekiyorum +8 +3 koyuncada damageler 6k 7k 8k lara çıkıyor dediğiniz gibi magicinstance yi incelemekte fayda var teşekkür ederim
 

nxwile

KY Uzman Üye
KY YardımSever
Server Sahibi
Aktiflik
Gizlenmiş
Katılım
12 May 2021
Mesajlar
1,209
Konu Çözümleri
1
Tepki puanı
164
Puanları
123
merhaba source kaynaklı classlar arasında eşitsizlik var örnek vermek gerekirse 1k defi olan warrior ile 1k defi olan rogue ye priest ile vurduğumda warrior 400 damage yiyorsa rogue 1600 gibi astronomik damageler yiyor bunu nasıl düzeltebilirim
Dostum sorunun dbdeki "COEFFICIENT" tablosundan kaynaklanıyor burdaki değerler openko gibi oyunun orjinal denebilecek versiondaki değerleri ile çok farklı örneğin club item için orjinal değer 0,03 iken tabloda 0,32 gibi 10 katı değerler var bu nedenle damagelerde itemler arası özellikle sorun yaşıyorsun
 

thanker00

KY Üye
Konu Sahibi
Aktiflik
Çevrimdışı
Katılım
21 Eki 2023
Mesajlar
34
Tepki puanı
3
Puanları
8
Dostum sorunun dbdeki "COEFFICIENT" tablosundan kaynaklanıyor burdaki değerler openko gibi oyunun orjinal denebilecek versiondaki değerleri ile çok farklı örneğin club item için orjinal değer 0,03 iken tabloda 0,32 gibi 10 katı değerler var bu nedenle damagelerde itemler arası özellikle sorun yaşıyorsun
bi kaç db yi inceledim COEFFICIENT içerikleri aynı birde kullandığım db yi başka bir source dosyaları ile açtığımda damagelerdeki problem düzeliyor
o sourcedan da damage veya atak defans hesaplaması içeren kısımları aktarıyorum o zamanda derleme hatası alıyorum. Çıkan hatalar içinde baya bi düzenleme yapmaya çalıştım ama malesef
 

Benzer konular

Reklam