KAYNAK KOD Offline Merchant Eklentisi

zoeken

KY Kıdemli Üye
Katılım
5 Eyl 2023
Mesajlar
153
Tepkime puanı
3
Puanları
18
teşekkürler elinize sağlık
 

mstfkrtll

KY Kıdemli Üye
Katılım
29 Eyl 2023
Mesajlar
137
Çözümler
1
Tepkime puanı
5
Puanları
18
Ekli dosyayı görüntüle 115

GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Ekliyoruz,

Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

eklyoruz.

Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz,

m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom());
bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.
Alt satıra ise

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void Socket::Disconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Socket.h içersine

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
teşekkürler
 

mrfuat

KY Kıdemli Üye
Katılım
27 Tem 2023
Mesajlar
134
Tepkime puanı
4
Puanları
18
paylaşım eski, ama sağ ol yeni gördüm
 

muktezuma

KY Üye
Katılım
29 Ara 2023
Mesajlar
27
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Ekli dosyayı görüntüle 115

GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Ekliyoruz,

Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

eklyoruz.

Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz,

m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom());
bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.
Alt satıra ise

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void Socket::Disconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Socket.h içersine

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
thank
 

hkn74100

KY Kıdemli Üye
Katılım
6 Şub 2022
Mesajlar
238
Tepkime puanı
4
Puanları
48
Ekli dosyayı görüntüle 115

GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Ekliyoruz,

Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

eklyoruz.

Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz,

m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom());
bulup altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

User.h içersine ;
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

packets.h içersinde enum logtypes altına devam edip

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

socket.cpp altında
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.
Alt satıra ise

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

void Socket::Disconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Socket.h içersine

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

ekliyoruz.

Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım @s1m0n 'a aittir.
İyi forumlar.
teşekkürler kralım
 
Reklam