YARDIM Kiralama sistemi nasıl çalışır?

361831951

KY Kıdemli Üye
Katılım
30 Kas 2022
Mesajlar
485
Tepki puanı
9
Puanları
28
Kullanılan Source
IstırapSource
Hangi versiyon
2369
Kiralama sistemi nasıl çalışır? NPC'ler yanıt vermiyor. Sunucu hatası evet gösteriyor. Kiralık işlenmemiş paketler 1
İşlenmeyen paketler 2
 

Ekli dosyalar

  • 3604.png
    3604.png
    4.8 KB · Görüntüleme: 32

MALATYALI

KY Uzman Üye
KY YardımSever
Katılım
16 Ağu 2023
Mesajlar
541
Konu Çözümleri
11
Tepki puanı
172
Puanları
43
Yaş
16
İTEM KİRALAMA LEVELİNE GÖRE İTEM verir bunu sen ayarlayabilirsin luadan atıyorum levelim 60 mesela ne verdi 7 chitin verdi diyelim 0 da takı 6 da silah bunu luadan değiştirebilirsin yani demek istediğim her leveline höre başka itemler verir bunun sistemi böyle eğer bu sistemi yapamadıysan discord melfete_58 ulaşabilirsin bendeki luayı veriyim
 

lulu0147

KY Kıdemli Üye
Katılım
4 Ağu 2023
Mesajlar
296
Tepki puanı
22
Puanları
18
İTEM KİRALAMA LEVELİNE GÖRE İTEM verir bunu sen ayarlayabilirsin luadan atıyorum levelim 60 mesela ne verdi 7 chitin verdi diyelim 0 da takı 6 da silah bunu luadan değiştirebilirsin yani demek istediğim her leveline höre başka itemler verir bunun sistemi böyle eğer bu sistemi yapamadıysan discord melfete_58 ulaşabilirsin bendeki luayı veriyim
buraya atarmısın luayı
 

MALATYALI

KY Uzman Üye
KY YardımSever
Katılım
16 Ağu 2023
Mesajlar
541
Konu Çözümleri
11
Tepki puanı
172
Puanları
43
Yaş
16
Buyur dostum
Kod:
-- Eyyy Forum Kullanıcıları... Artık Toplamak Yerine Oturun Biraz Mantığınızı Yürütün.Çalanlardan Kopyala Yapıştır Yapmayı Bırakın...
-- =============================================
-- Author:        TheThyke
-- Create date: 13.11.2017
-- Update date: 13.11.2017
-- =============================================
local NPC = 19008;

if (EVENT == 1002) then
    SelectMsg(UID, 2, -1, 8903, NPC, 4519, 9999)
end   

if(EVENT == 100) then
    SelectMsg(UID, 2, -1, 9208, NPC, 40206, 102)
end

if(EVENT == 102) then
    Class = CheckClass(UID);
    if (Class == 1 or Class == 5 or Class == 6 or Class == 13 or Class == 14 or Class == 15) then
        EVENT = 103
    elseif (Class == 2 or Class == 7 or Class == 8) then
        EVENT = 113
    elseif (Class == 3 or Class == 9 or Class == 10) then
        EVENT = 123
    elseif (Class == 4 or Class == 11 or Class == 12) then
        EVENT = 133
    end
end

if(EVENT == 103) then
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000); 
    if( LEVEL > 59 and COIN > 29999999 ) then
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8889, NPC, 4466, 104, 3019, 193 )
    elseif(LEVEL > 35 and LEVEL < 60 and COIN > 599999) then
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8885, NPC, 4466, 105, 3019, 193 )
    else
        EVENT = 193
    end
end

if(EVENT == 113) then
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000); 
    if( LEVEL > 59 and COIN > 29999999 ) then
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8890, NPC, 4466, 114, 3019, 193 )
    elseif(LEVEL > 35 and LEVEL < 60 and COIN > 599999) then
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8886, NPC, 4466, 115, 3019, 193 )
    else
        EVENT = 193
    end
end

if(EVENT == 123) then
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000); 
    if( LEVEL > 59 and COIN > 29999999 ) then
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8891, NPC, 4466, 124, 3019, 193 )
    elseif(LEVEL > 35 and LEVEL < 60 and COIN > 599999) then
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8887, NPC, 4466, 125, 3019, 193 )
    else
        EVENT = 193
    end
end

if(EVENT == 133) then
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000); 
    if( LEVEL > 59 and COIN > 29999999 ) then
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8892, NPC, 4466, 134, 3019, 193 )
    elseif(LEVEL > 35 and LEVEL < 60 and COIN > 599999) then
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8888, NPC, 4466, 135, 3019, 193 )
    else
        EVENT = 193
    end
end

if(EVENT == 193 ) then
    SelectMsg(UID, 2, -1, 9289, NPC, 10, 5 )
end

if(EVENT == 104) then --Warrior
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000); 
    Warrior1Slot = CheckGiveSlot(UID, 6)
    if Warrior1Slot == false then
    SelectMsg(UID,2,-1,8900,NPC,10,1000)
    else
    if( LEVEL > 59 and COIN > 29999999 ) then
        GiveItem(UID, 906001548, 1, 1);
        GiveItem(UID, 906002549, 1, 1);
        GiveItem(UID, 906003550, 1, 1);
        GiveItem(UID, 906004551, 1, 1);
        GiveItem(UID, 906005552, 1, 1);
        GiveItem(UID, 956210544, 1, 1);
        GoldLose(UID, 30000000);
    else
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8893, NPC, 4466, 106, 3019, 193 )
    end
end
end

if(EVENT == 105) then
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000); 
        Rogue1Slot = CheckGiveSlot(UID, 6)
    if Rogue1Slot == false then
    SelectMsg(UID,2,-1,8900,NPC,10,1000)
    else
    if( LEVEL > 35 and LEVEL < 60 and COIN > 29999999 ) then
        GiveItem(UID, 956112518, 1, 1);
        GiveItem(UID, 905001524, 1, 1);
        GiveItem(UID, 905002525, 1, 1);
        GiveItem(UID, 905003526, 1, 1);
        GiveItem(UID, 905004527, 1, 1);
        GiveItem(UID, 905005528, 1, 1);
        GoldLose(UID, 30000000)
    else
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8893, NPC, 4466, 106, 3019, 193 )
    end
end
end

if(EVENT == 114) then -- Rogue
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000);
    RogueSlot = CheckGiveSlot(UID, 8)
    if RogueSlot == false then
    SelectMsg(UID,2,-1,8900,NPC,10,1000)
    else   
    if( LEVEL > 59 and COIN > 29999999 ) then
        GiveItem(UID, 911210545, 1, 1);
        GiveItem(UID, 911210545, 1, 1);
        GiveItem(UID, 968410546, 1, 1);
        GiveItem(UID, 946001553, 1, 1);
        GiveItem(UID, 946002554, 1, 1);
        GiveItem(UID, 946003555, 1, 1);
        GiveItem(UID, 946004556, 1, 1);
        GiveItem(UID, 946005557, 1, 1);   
        GoldLose(UID, 30000000)
    else
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8893, NPC, 4466, 106, 3019, 193 )
    end
end
end

if(EVENT == 115) then
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000); 
    RogueaSlot = CheckGiveSlot(UID, 7)
    if RogueaSlot == false then
    SelectMsg(UID,2,-1,8900,NPC,10,1000)
    else
    if( LEVEL > 35 and LEVEL < 60 and COIN > 29999999 ) then
        GiveItem(UID, 911110519, 1, 1);
        GiveItem(UID, 911110519, 1, 1);
        GiveItem(UID, 960450520, 1, 1);   
        GiveItem(UID, 945001529, 1, 1);
        GiveItem(UID, 945002530, 1, 1);
        GiveItem(UID, 945003531, 1, 1);
        GiveItem(UID, 945004532, 1, 1);
        GiveItem(UID, 945005533, 1, 1);
        GoldLose(UID, 30000000);
    else
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8893, NPC, 4466, 106, 3019, 193 )
    end
end
end

if(EVENT == 124) then -- Mage
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000); 
        RoguecSlot = CheckGiveSlot(UID, 8)
    if RoguecSlot == false then
    SelectMsg(UID,2,-1,8900,NPC,10,1000)
    else
    if( LEVEL > 59 and COIN > 29999999 ) then
        GiveItem(UID, 981110570, 1, 1);
        GiveItem(UID, 981110571, 1, 1);
        GiveItem(UID, 981110547, 1, 1);
        GiveItem(UID, 966001558, 1, 1);
        GiveItem(UID, 966002559, 1, 1);
        GiveItem(UID, 966003560, 1, 1);
        GiveItem(UID, 966004561, 1, 1);
        GiveItem(UID, 966005562, 1, 1);
        GoldLose(UID, 30000000);
    else             
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8893, NPC, 4466, 106, 3019, 193 )
    end
end
end

if(EVENT == 125) then
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000); 
       RoguecasSlot = CheckGiveSlot(UID, 8)
    if RoguecasSlot == false then
    SelectMsg(UID,2,-1,8900,NPC,10,1000)
    else
    if( LEVEL > 35 and LEVEL < 60 and COIN > 29999999 ) then
        GiveItem(UID, 980812521, 1, 1);
        GiveItem(UID, 980812568, 1, 1);
        GiveItem(UID, 980812569, 1, 1);
        GiveItem(UID, 965001534, 1, 1);
        GiveItem(UID, 965002535, 1, 1);
        GiveItem(UID, 965003536, 1, 1);
        GiveItem(UID, 965004537, 1, 1);
        GiveItem(UID, 965005538, 1, 1);
        GoldLose(UID, 30000000);
    else
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8893, NPC, 4466, 106, 3019, 193 )
    end
end
end

if(EVENT == 134) then -- Priest
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000); 
    RoguecaasSlot = CheckGiveSlot(UID, 7)
    if RoguecaasSlot == false then
    SelectMsg(UID,2,-1,8900,NPC,10,1000)
    else
    if( LEVEL > 59 and COIN > 29999999 ) then
        GiveItem(UID, 990250522, 1, 1);
        GiveItem(UID, 979101523, 1, 1);
        GiveItem(UID, 986001563, 1, 1);
        GiveItem(UID, 986002564, 1, 1);
        GiveItem(UID, 986003565, 1, 1);
        GiveItem(UID, 986004566, 1, 1);
        GiveItem(UID, 986005567, 1, 1);
        GoldLose(UID, 30000000)
    else
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8893, NPC, 4466, 106, 3019, 193 )
    end
end
end

if(EVENT == 135) then
    LEVEL = GetLevel(UID)
    COIN = HowmuchItem(UID, 900000000);
    SlotCheck = CheckGiveSlot(UID, 7)
    if SlotCheck == false then
    SelectMsg(UID,2,-1,8900,NPC,10,1000)
    else   
    if( LEVEL > 35 and LEVEL < 60 and COIN > 29999999 ) then
        GiveItem(UID, 990250522, 1, 1);
        GiveItem(UID, 979101523, 1, 1);
        GiveItem(UID, 985001539, 1, 1);
        GiveItem(UID, 985002540, 1, 1);
        GiveItem(UID, 985003541, 1, 1);
        GiveItem(UID, 985004542, 1, 1);
        GiveItem(UID, 985005543, 1, 1);
        GoldLose(UID, 30000000);
    else
        SelectMsg(UID, 2, -1, 8893, NPC, 4466, 106, 3019, 193 )
    end
end
end

if (EVENT == 193) then
    Ret = 1;
end

if (EVENT == 3001) then
    SelectMsg(UID, 2, -1, 8947, NPC, 4446, 193);
end
 
Reklam