YARDIM Geliştirmekte Olduğum MyKO Konseptli Dosyalar Hakkındaki Görüşleriniz

Aakinci

Süper Moderatör
Premium Üye
KY Saygın Üye
KY YardımSever
KY Kod Editörü
Katılım
5 Tem 2021
Mesajlar
439
Çözümler
75
Tepkime puanı
217
Puanları
73
Yaş
32
Herkese iyi forumlar, kısa süre sonra bir sunucu açmayı planladığım ve bir süredir de üzerinde çalıştığım dosyalar hakkındaki görüşlerinizi merak ediyor ve sizlerin oyunu değerlendirebilmeniz ve varsa gördüğünüz eksik ya da hatalar ile ilgili geri dönüt verebilmeniz açısından genel içerik paylaşımı yapıyorum. Dosyalarda yaptıklarım aklıma geldikçe konuyu güncelleyeceğim(ya da yeni bir şeyler yaparsam).

Clienti
indirerek oyuna direkt giriş yapıp görüşlerinizi bana bildirebilirseniz çok sevinirim. Oyun oto kayıt yapmaktadır, karakterleriniz direkt olarak 72 level başlar ve gerekli tüm itemleri bankanızda bulabilirsiniz. Herkese iyi forumlar.


Source Taraflı Yapılan geliştirmeler;
* Skill kullanım sistemleri güncellendi, sorunsuz(kendi testlerim sonucunda, siz bir sorun bulur ve bilgi verirseniz sevinirim.) hale getirildi.
* Karakter, NPC, Bot soket yapıları ve giriş çıkış işlemleri düzenlendi.
* Database taraflı tüm tablolar ve prosedürler elden geçirildi ve olası bir boş değer döndürme vs. gibi durumlara karşı tablolarda varsayılan değer girişleri yapıldı.
* Game Master karakterlere özel tek bilgisayar giriş bağlantısı yapıldı.
* Detaylı database sıfırlaması sonrasında yapılacak otomatik işlemler tanımlandı. (Rank sistemini düzenleme, Başlangıç Clanlarını otomatik oluşturma vs. gibi.)
* Detaylı duyuru sistemi eklendi. Oyuncuların günce 1 defa ya da her relogta görmelerini istediğiniz mesaj veya özel mesajlar ile ilgili sistem hazırlandı.


Server Genel Özellikleri;

* Sunucu v2 altyapısı üzerine MyKO skin giydirme ile görsel düzenlemesi yapılmış bir sistemdir.
* Sunucuda Main Zone olarak Karuslarda Breth Village, Human Irkında ise Piana Village kullanılmıştır. (Yaratık düzenini oyunun ilk zamanlarında kullanılan ile bire bir aynı yapmaya özen gösterdim.)
* Haliyle Breth ve Piana haritalarındaki Monster yerleşimi birçok oyuncu tarafından tam olarak bilinemediğinden 2 farklı düzenleme ile bu sorunu çözme yoluna gittim.
1. Yol: Işınlanma kapısı yanına bir NPC ekleyerek bu NPC den belirli bir coin karşılığında bazı slotlara direkt olarak geçiş ekledim.
2. Yol: Oyunun içerisinde bulunan harita sisteminin kullandığı tbl dosyasını tek tek Breth & Piana mob dizilimine ve koordinatlarına göre ayarladım(Bunlara ramdom çıkan attila, Javana, Dragon Tooth, Hyde, Antares vs. gibi bossların koordinatları da dahildir.). Bu sayede oyuncular M harfina basarak açtıkları harita üzerinden mob seçimi yaparak slotların koordinatları görebilecek ve o konuma ister Gate'leri kullanarak isterse de tabana kuvvet ilerleyebilecekler.
* Oyun üzerinde hook sisteminin elverdiği ölçüde oyuncu dostu iyileştirme ve kolaylaştırmalar yapıldı. Bunlardan ilki gelişmiş Pus sistemi.
* Pus sistemi 2 farklı bakiye üzerinden işlem yapmaktadır. Hangi itemin hangi bakiye üzerinden satışa sunulacağı Database tarafından ayarlanmaktadır. Bu bakiye sisteminde bir bakiye diğerini kapsayacak şekilde sistem tasarlanmıştır. Örnek vermek gerekirse 1. Bakiye Cash Point olsun ve 2. Bakiye de sunucu dosyalarına verdiğim isimden dolayı Real Point olsun. Bu Cash Point ve Real Point arasında şu şekilde bir ilişki vardır. Pus üzerine sadece Real Point ile alına bilen 1.000 Real Point değerinde eklediğimiz bir eşyayı oyuncu isterse kendisinde 5.000 Cash Point olsun yine de alıp kullanamayacaktır. Ancak sisteme 1.000 Cash Point ile eklenen bir eşyayı oyuncu Cash Pointi olmasa bile yeterli miktarda Real Pointi var ise alıp kullanabilecektir. Eğer ki bir eşya Cash Point ile eklenmiş ve bunu almak isteyen oyuncunun hem yeterli Cash Pointi hem de Real Pointi var ise sistem öncelikli kullanılacak olan bakiyeyi Cash Point olarak seçecek ve oyuncu bu eşyayı aldığında eksilen bakiye Cash Point olacaktır.
* Pus sistemindeki diğer düzenleme ilse E-Pin sistemi için yapılmıştır. Direkt olarak Pus içerisinden hesaplarınıza Cash Point ya da Real Point yüklemesi yapabilmektesiniz. Ayrıca oyun yöneticileri tanımladıkları bir E-Pin kodunu oyunculara dağıtarak onlara belirledikleri ödülleri gönderebilirler. Örnek olarak 0000-0000-0000-0000 kodunu hediye kod olarak tanımladınız ve oyunculara ister oyun içerisinden, isterse de forum ya da sosyal ağlardan duyurdunuz. Her hesap bu kodu bir defaya mahsus olarak kullanabilecek şekilde sistem kodu tanıyor ve sizin belirlediğiniz hediyeler oyuncuların Letter'ine gönderiliyor. Bu sistemi yeni kayıt yapanlara özel olarak ta tanımlama yapabilmektesiniz.
* Pus sistemi içerisinde bulunan bir diğer özelliğimiz ise oyuncuların yanlışlıkla aldıkları Pus ürünlerini iade etme sistemidir. Bu sistem sayesinde yanlışlıkla aldığınız bir ürünü oyundan çıkmamak koşulu ile 1 saat içerisinde iade edebilirsiniz. Bu iade işlemi sizin hangi bakiye ile o ürünü aldığınızı saptayıp, o bakiyeyi karakterinize geri iade eder. Burada dikkat etmeniz gereken şey sistem 300 Cash Point ile alınan bir ürünü iade alırken o ürünün(30 lu 1500 hp sc olduğunu düşünelim) hiçbir şekilde kullanılmamış olmasını kontrol eder. Eğer ki kullanmış iseniz bu ürünlerin iadesi olmayacaktır. Ayrıca ürün iadelerinde sisteme harcadığınız bakiye miktarının 1 bakiye altına iade edebilirsiniz. Yani 300 Cash Point e alınan bir ürünü hiç kullanmazsanız 299 Cash Point e geri iade edebilirsiniz.
* Oyun içerisinde 2 farklı şekilde premium etkisi gözlenmektedir. Bunlardan 1. si oyuncuya ait olan Disc, War ve Exp premium iken diğeri ise Clan üyelerini etkileyen Clan Premium'dur.
* Premium özelliklerini oyun penceresinde sağ üst köşede yer alan premium bölümüne tıkladığınızda gözlemleyebilirsiniz.
* Oyundaki bir diğer eklenti olan yaratıkların Target Bar yani Health Point lerinin göründüğü bölümde yer alan drop gösterme butonu ile mevcut premiumunuzun drop üzerindeki etkisini direkt olarak yüzdesel şekilde gözlemleyebilirisiniz.
* Oyun içerisindeki drop sistem tamamen oyuncu odaklı olup, Solo oyunculara ya da yeni başlayan oyunculara dost bir biçimde düzenlenmiştir. Bunu örneklendirecek olursak; Moradon bölgesindeki Kecoon yaratığını ele alalım. Sunucu myko konseptli olduğundan dolayı oyunda Kekuri ring ve bu tarz moradon yaratıklarından elde edilen Opal Saphire, Crystal gibi ürünlerin yer aldığı slotlar yüksek level karakterlerin afk farmı ile işgal edildiği için genellikle yeni başlayan oyuncular gelişim göstermekte zorlanmaktadır. Ancak oyun içerisindeki drop sistemimizdeki level odakli drop rate ile bu sorunu ortadan kaldırmış bulunuyoruz. Oyun içerisindeki ister monster olsun isterse herhangi bir oyuncu olsun, o karakterin üzerine tıkladığınızda Target Bar içerisinde Level bilgisine ulaşabilmektesiniz. Örneğin Keccon yaratığına tıkladınız ve 10 level ibaresini gördünüz. Bu demek oluyor ki eğer sizin leveliniz 10'dan yüksek ise bu aradaki fark açıldıkça sizin bu yaratıktan alabileceğiniz dropların oranı da doğru orantılı bir şekilde düşüş gösterecektir. Örneğin 70 level bir kullanıcı Kecoon yaratığının droplarına baktığında %0.05 olarak Kekuri Ring drobu görürken 10 level bir kullanıcı bu oranı %0.5 olarak görebilmektedir. Bu sayede herkes kendi leveline uygun slotlarda Farm yaparak daha sağlıklı bir oyun içi dağılım yaşanacaktır.
* Droplar ile ilgili bir diğer düzenleme ise Monster Stone adlı eşya ile ilgili olarak yapılmıştır. Bu eşyayı oyuncular oyun içerisindeki her yaratıktan elde edebilecekler ancak bu yaratığın seviyesi o kullanıcıdan küçük ise maalesef Monster Stone eşyası düşürmesi mümkün olmayacaktır.
* Ayrıca bir oyuncu kendi seviyesinin en fazla 14 level altındaki yaratıklardan Exp ve coins bonusları elde edebilecektir. Daha alt seviyedeki yaratıklardan Exp ve coins bonusu elde edilemeyecektir. Party sisteminde Exp bonusundaki bu level sınırlaması kalksa da coins için halen daha geçerli olmaktadır.
* Oyun içerisinde karakterlere özel bazı bonuslar(Atak, Defans, Hp vs.) bulunmaktadır. Bu bonuslar karaktere özel ve otomatik olarak tanımlanmakta ve bonus miktarları ekranın sağ üst kısmında Server adı bilgisinin altında listelenmektedir. Bu bonusları Kral olduğunuzda ya da Krakterinize Rebirth bastığınızda elde edebilmektesiniz. (İlerleyen süreçlerde farklı şekillerde de elde edilebilecek hale getirilebilir.)
* Oyun sistemine entegre edilen bir diğer şey ise karakterlerin elde ettikleri ülke puanları sayesinde kazandıkları günlük Exp, Cash ya da Real Point, coins ve bazı eşyalar bulunmaktadır. Bu ödüller oyuna giriş yaptıklarında ilk 100 kullanıcı arasında yer alan oyunculara sistem tarafından otomatik olarak gönderilmektedir. Hediyeler gönderildiğinde kullanıcıya sistem o anki güncel sırasını da özel mesaj yolu ile bildirmektedir.
* Oyun içerisinde Görevler(Master, Exp, Quest Silahlar vs.) tamamen sistem içerisinde otomatikleştirilmiş olup, NPC bağlantıları ortadan kaldırılmıştır. Yani karakteriniz ister master açmak istesin, ister 70 quest görevini yapmak istesin, isterse de Exp ya da coins kazandıran görev yapmak istesin, bunları herhangi bir NPC ye gitmeden yapabilecektir. Oyun içerisinde tanımlı görevleri oyuncular HP Bar yanındaki kırmızı Q butonuna basarak görebilmektedir. Burada bulunan görevler ile ilgili bilgiler görev üzerine tıklandığında görüntülenebilmektedir. Kısacası bir görevin hangi level aralığında aktif olduğunu, hangi ödülleri verdiğini, Solo bir görev mi yoksa parti olarak ta yapılabilir mi olduğunu ya da sürekli tekrarlanabilecek ya da tek seferlik mi olduğunu görev penceresi içerisinde gözlemlenebilmektedir. Master, ya da belirli levellerde gelen görev ile açılan Skill'ler için olan görevleri de HP Bar yanındaki Kırmızı E butonuna tıklayarak açılan pencereden Master Quest bölümüne tıklayarak ulaşabilmektesiniz.
* Oyun içerisinde oyuncu paneli olarak tasarladığımız ve HP Bar yanındaki Kırmızı E butonuna basarak açabildiğiniz bu pencere sayesinde neredeyse her türlü özel işlemlerinizi halledebilmektesibiz.
1) User Report : Oyun içerisinde şüphelendiğiniz herhangi bir karakteri User Report bölümünden oyun içi herhangi bir GM karakteri olmadığında yöneticilere bildirebilirsiniz.
2) Social Media: Bu bölümden oyunumuza ait sosyal medya hesaplarına tek tıklama ile ulaşmanız mümkümdür.
3) Name, Job, Clan ID, Face, Gender, Nation Change: Bu bölümler sayesinde gerekli eşya üzerinizdeyken bulunduğunuz yerden bu işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.
4) 1 vs 1 Combat: Oyun içerisinde herhangi bir kullanıcıya tıkladıktan sonra bu bölümde o kullanıcıya belirli bir bahis ile Vs teklifi gönderebilirisiniz. Gönderim yaptığınız kullanıcı teklifinizi kabul ederse sizi sistem arena bölgesine gönderecek ve burada karşılaşmayı kazanan kullanıcı ortaya koyduğu bahsi geri kazanabilecektir. Ayrıca gönderdiğiniz bir teklif kabul edildiğinde günlük Vs hakkınızın 1 tanesini kaybedersiniz. Her kullanıcı için günlük Vs limiti 5 tir.
5) Buy 100 National Point: Bu bölümden eğerki oyun içerisinde ülke puanınız 100 ün altına düşer ise belirli bir coins karşılığında 100 ülke puanı satın alabilirsiniz.
6) Event Details: Bu bölüm oyun içerisinde düzenli olarak açılan etkinliklerin oyunculara kaybetmeleri, kazanmaları ya da berabere kalmaları durumunda elde edebileceği ödülleri göstermenin yanı sıra etkinlik detaylarını da bizlere bildirir. Yani bir etkinlik ne şekilde işliyor, hangi level kullanıcılar katılıyor ve ne kadar sürede tamamlanabiliyor gibi birçok detayı bu bölümden öğrenebilirsiniz.
7) Re-Purchase: Bu bölümden ise oyun içerisinde yanlışlıkla çöpe atılan eşyaları belirli bir coins ödeyerek geri alabilmektesiniz.
8) Item Exchange: Bu bölümden Premium kırdırma, Pustan alınan Voucherleri kullanılır hale getirme ya da eşya olarak üzerinizde bulunan bakiyeleri hesabınıza yükleme işlemlerini yapabilmektesiniz. Burada dikkat etmeniz gereken olay şudur. Eğer ki üzerinizde 1 günlük ve 7 günlük olarak 2 farklı Exp Premium eşyası var ise sistem ilk olarak 1 günlük Exp Premium eşyasını karakterinize tanımlayacaktır. Ya da üzerinizde 1 günlük ve 30 günlük Robin Loot eşyası var ise sistem öncelikle 1 günlük olan eşyayı kullanılabilir hale getirecektir. Eğer ki süresi uzun olan eşyaları aktif ettirmek istiyorsanız diğer eşyayı Banka, VIP banka gibi bölümlere koyarak sistemi kullanabilirsiniz.
9) Promote User: Bu bölümden de karakteriniz eğer oyuna yeni başlamış ve 10 level seviyesine ulaşmış ise oyunun istediği 3.000 coins i vererek skillerini açık hale getirebilmektedir.
10) Slave Merchant: Bu bölümden oyunumuzda bulunan Slave(köle) pazar sisteminde elde ettiğiniz Cash Pointleri ya da coinsleri görebilir ve karakterinize aktarabilirsiniz. Ya da eğer aktif bir Slave pazara sahipseniz pazardaki eşyaları görebilir ve hangilerinin satılmış hangilerinin halen daha pazarda olduğu hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Ayrıca Slave pazarı bozup yeniden kurmak istediğinizde de bu bölümü kullanabilirsiniz. Slave pazar sayesinde karakteriniz ile Farm yaparken ya da PK atarken bir yandan da satmak istediğiniz eşyalarınızı pazara koyarak aktif bir şekilde oyununuza devam edebilirsiniz. Artık bu işlemler için çoklu bilgisayara ya da multi client kullanıp sürekli bir karakterden diğerine eşya aktarmaya gerek kalmayacaktır. Ayrıca Pazar sisteminde Cash Point ile pazar kurma sistemi de aktiftir(sadece sell pazar için geçerlidir.). Bunun yanı sıra pazarda artık üst slotlardaki itemler alındı alttaki itemler görünmüyor, pazarı bozup yeniden kurayım gibi bir sorun da dosyalarımızda yoktur. Pazardaki ilk 4 slottan bir eşya satıldığında sistem otomatik olarak alt slotlardaki eşyaları yeniden düzenler ve üst sıraya taşır. Bu sayede pazardaki son eşyanız satılıncaya kadar pazarınızdaki her şey görünür olur.
Oyunumuzda v2 versiyon ile birlikte tanıdığımız Achievement sistemi de MyKO konseptine uygun hale getirilmiştir.(Görevlerin verdiği eşyalar, bonuslar vs. halen daha düzenlenmektedir.)
* Oyun içerisinde GM karakterlere özel tanımlı bir panel bulunmaktadır. Bu panel yardımı ile oyun yöneticilerin diledikleri anda dosyalarda yapılan herhangi bir değişikliği tanımlayabilecekleri tablo yenileme özelliğini kullanabilecekleri gibi farklı komutları da kullanabileceklerdir. Bu komutlar sırasıyla şu keildedir;
1-) Çeşitli etkinlikleri başlatma, bitirme ya da kazanan tarafı tayin etme işlevindeki komutlar. Bu etkinlikler arasında bazıları tüm oyuncu ve Knight Online camiası tarafından bilinse de bazıları sadece sunucumuza özel tasarlanan etkinliklerdir. Örnek olarak Tower War, Rank War, Snow War gibi etkinlikleri ilk defa sunucumuzda deneyimleyeceğinizden eminiz. Ayrıca ilk defa sunucumuzda görmeyeceğiniz ancak daha önce gördüklerinizden farklı bir sistemde açlışan Collection Race ve Lottery Eventlerimiz de yine bu panel üzerinden oyunculara açılmaktadır.
Collection Race etkinliği başladığında oyundaki mevcut kullanıcıları eğer ki level koşulunu sağlıyorlar ise sisteme dahil eder ve etkinlik penceresini bu kullanıcılara gönderir. Ancak Etkinlik sırasında oyundan düşerseniz ya da etkinlik başladıktan sonra oyuna girerseniz de yine bir şey kaybetmezsiniz ve hangi aşamada kaldıysanız o kill sayılarından etkinliğe devam edebilirsiniz. Etkinlik tekrarlanabilir olarak oyunculara tanımlanabilmektedir. Ayrıca etkinlikteki ödüller belirli bir oranda (oranları etkinlik penceresinde belirtilmektedir.) oyunculara gönderilir.
Lottery(Zar) Event ise sunucumuzda tamamen adil bir şekilde işlemektedir. Etkinlik başladığında sistem her kullanıcıya eşit bilet alma hakkı tanımlar. Bu sayede etkinlik başladıktan sonra bile oyuna girseniz yine de etkinlik penceresi ekranınıza gelir ve size tanımlanan maksimum bilet sayısı kadar bilet alabilirsiniz. Alınan her bilet bir çekiliş hakkı demektir ve etkinlik süresi sonunda belirlenen minimum katılım sağlanmış ise çekiliş sonucunda kimler kaç çekiliş hakkı ile katıldı ve kazandı bilgisi oyunculara hediyeleri ile birlikte gönderilir. Eğer ki sistemde belirtilen minimum katılım sayısı yakalanamaz ise alınan bilet ücretleri iade edilir ve etkinlik tamamlanır. Eğer ki etkinlik sırasında süre bitmeden oyundan düşerseniz almış olduğunuz bilet ücretleri karakterinize iade edilir. Yeniden girdiğinizde halen daha etkinlik devam ediyor ise tekrardan bilet alabilirsiniz.
2-) Oyun içerisindeki karakterler üzerinde kullanılabilecek Ceza yada farklı yaptırımlar içeren komutlar. Bu komutlar içerisinde sunucumuzda süreli ban, süreli atak ban, süreli mute sistemlerinin yanı sıra karaktere ait bilgisayar, ip, ve bilgisayara ait farklı donanım bilgilerini oyuna girişlerini engelleyecek şekilde banlama da yer almaktadır.
* Oyun içerisinde herhangi bir kullanıcıya tıkladığınızda HP Bar tanındaki butonu kullanarak eğer oyuncu aktif bir pazar kurmamış ise inventorysindeki tüm eşyaları gözlemleyebilmektesiniz.
* Sunucumuzda Transformation Scroll ile birlikte pustan aldığınız Scrolları kullanabilirsiniz. Bu sayede mage karakterleri özellikle Eslan ve Breth, Piana bölgelerinde TS basıp swift arama derdinden kurtarıyoruz.
* Sunucumuzda ve orijinal V2 yapısında bulunan Juraid Mountain etkinliği farklı bir haritada farklı bir konsept ile işlerlik kazandırılmıştır. Orijinal altyapıdaki sisteme ek olarak öldürülen ana yaratık başına kill puanı sistemi tanımlanmış olup, böylece etkinliğe giren oyuncuların kazanmak için Deva kesme zorunluluğu ortadan kaldırılmıştır. (2/3 kişilik bir partinin normal şartlarda Deva yaratığını kesmesi imkansız olmasından dolayı beraberlik olması durumu ortadan kalkar.)
* Oyunun orijinalindeki gibi Border Defence War sistemindeki skor hesap sistemi tamamen adalet odaklı hale getirilmiştir. Örneğin siz etkinliğe 8 kişilik partiler ile girdiniz ama sonradan 3 kişi etkinlikteyken oyundan çıktı ya da oyundan düştü. Böylece etkinlik 5v8 e döndü. Bu durumda sizin parti her aldığı kill ya da Altar sonucunda 8 puan elde ederken karşı parti de sayısal üstünlüğe sahip olmasından dolayı 5 puan elde edecektir. Bu sayede sayınızın az olması size puan yönünden avantaj sağlayacak ve sizin de kazanma ihtimaliniz ortaya çıkacaktır.
* Tüm etkinlik haritalarında anti afk sistemi vardır. Bu sistem size hiç hareket etmediğiniz her 1 dakikada bir defa uyarı penceresi gönderir ve toplamda 5. gelen uyarı ile birlikte sistem tarafından etkinlik haritasından atılarak Moradon bölgesine gönderilirsiniz.
* Oyundaki tüm kırdırılabilir eşyalar (Gem, Fragment, Abyss Gem, Red, Green Chest vs.) tamamı Chaotic Generatör den kırdırılabilir hale getirilmiştir.
* Oyundaki tüm yaratıklarda slot koruması bulunmaktadır. Yani siz bir slottaki yaratıkları çok uzaklara götürüp orada bırakarak slotları bozmak istediğinizde yaratıklar slotlardan 100 metre uzaklaşması durumunda sistem tarafından öldürülerek slot bölgesinde yeniden respawn olacaktır.
* Oyunda başlangıç Clan sistemi mevcut olup yeni karakter açıp oyuna ilk defa giriş yaptığınızda sistem sizi Irkınıza bağlı olarak bir Clana yerleştirir. Bu Clandan çıktığınızda yeniden giriş için chat bölümünden +beginner yazmanız yeterli olacaktır. Clandan bir defa çıktığınızda artık sistem sizi bu clanlara siz bu komutu yazmadığınız sürece asla almayacaktır.
* Oyunumuzda Clanların online üye sayılarına göre bonuslar verilmektedir. Hangi bonustan ne kadar kazanıldığını ekranın sağ üst köşesindeki Clan Online Bonus alanından görebilmeniz mümkündür.
* Oyunumuzda Clan Bankası sistemi vardır ve Clan bankasından sadece Clan liderleri bir eşya alabilmektedir. Eşya koyma işlemini ise tüm Clan üyeleri yapabilmektedir. Clan bankasına koyulan ya da alınan her eşya clan üyelerine bilgi mesajı şeklinde gönderilir. Clan bankasına eşya koyabilmek için Clan Premium gereklidir ancak koyulmuş bir eşyayı geri almak için Clan Premium şartı yoktur.
* Oyunumuzda Colony Zone bölgesinde önemli farm slotlarının (Golem, Dark Mare vs. gibi) solo oyuncular için olan özel slotları mevcuttur. Bu slotlar solo bir oyuncunun kesebileceği güçlükte ve drop oranları ana yaratıklara göre biraz daha düşük drop oranlarına sahiptir. Partde bulunan bir karakter bu yaratıklara atak yapamayacaktır. Bu sayede solo oyuncular da diğer ekipler gibi farm yapabileceklerdir.
* Oyundaki Armor ve Weapon durabilty sistemleri düzenlenmiş olup sıradan sunuculardaki sorunlar bulunmamaktadır. Örnek olarak üzerinizdeki kıyafetler kızadırğında(durabilty değeri 0 olduğunda) kıyafetlerden gelen defans, dex, hp vs. gibi tüm bonuslar karakterden silinir. Bu olay talia ve destruction armorlar için de geçerlidir.
* Oyun içerisinde ender elde edilen bazı özel hediyeler bulunmaktadır. Bu hediyeler oyun içerisindeki yaratık kesim sayacının belirtilen değere ulaşması sonucunda o anda yaratık kesen son kişiye sistem tarafından gönderilir.
* Colony Zone bölgesinde kesilen karşı Irk üyelerinden rastgele olarak Cash Point, Coins, Exp, Özel Eşyalar elde etmeniz mümkündür. Yalnız bu oran %5 civarında olduğu için sıkça karşınıza çıkmayacaktır.
* Oyun içerisinde Anvil sistemini kullanarak bir eşyayı upgrade etmek istediğinizde Rate Info butonuna basarak o eşyanın bir sonraki + seviyesine geçiş için istediği coins miktarını ve geçiş yüzdesini görmeniz mümkündür. (Eğer Shard +6 ve yanına Bus koyarak Rate info derseniz çıkan değer %10 ise, Shard +6, Bus ve Trina koyup Rate info derseniz çıkan oran %15 olacaktır. Buradaki % lik oranlar örnek olması açısından verilmiş olup sistemin trina ile oranı ayrı olarak hesapladığını sizlere anlatmak içindir.)

Oyun içi Görseller:









































 
Son düzenleme:

x1130

KY Üye
Katılım
19 Nis 2023
Mesajlar
46
Tepkime puanı
0
Puanları
6
harika ve çok özgün görünüyor hala açıksa denemek isterim. Ayrıca geliştirme satıyor musun yoksa kendi serverın için mi uğraşıyorsun
 

Aakinci

Süper Moderatör
Premium Üye
KY Saygın Üye
KY YardımSever
KY Kod Editörü
Katılım
5 Tem 2021
Mesajlar
439
Çözümler
75
Tepkime puanı
217
Puanları
73
Yaş
32
harika ve çok özgün görünüyor hala açıksa denemek isterim. Ayrıca geliştirme satıyor musun yoksa kendi serverın için mi uğraşıyorsun
şuanda açık ancak myko projesi tamamlandığı için pk üstünde çalışıyoruz. Test etmek isterseniz size güncel client atabilirim.
 

us1anmam

KY Üye
Katılım
14 Mar 2024
Mesajlar
71
Tepkime puanı
4
Puanları
8
Yaş
34
Herkese iyi forumlar, kısa süre sonra bir sunucu açmayı planladığım ve bir süredir de üzerinde çalıştığım dosyalar hakkındaki görüşlerinizi merak ediyor ve sizlerin oyunu değerlendirebilmeniz ve varsa gördüğünüz eksik ya da hatalar ile ilgili geri dönüt verebilmeniz açısından genel içerik paylaşımı yapıyorum. Dosyalarda yaptıklarım aklıma geldikçe konuyu güncelleyeceğim(ya da yeni bir şeyler yaparsam).

Clienti
indirerek oyuna direkt giriş yapıp görüşlerinizi bana bildirebilirseniz çok sevinirim. Oyun oto kayıt yapmaktadır, karakterleriniz direkt olarak 72 level başlar ve gerekli tüm itemleri bankanızda bulabilirsiniz. Herkese iyi forumlar.


Source Taraflı Yapılan geliştirmeler;
* Skill kullanım sistemleri güncellendi, sorunsuz(kendi testlerim sonucunda, siz bir sorun bulur ve bilgi verirseniz sevinirim.) hale getirildi.
* Karakter, NPC, Bot soket yapıları ve giriş çıkış işlemleri düzenlendi.
* Database taraflı tüm tablolar ve prosedürler elden geçirildi ve olası bir boş değer döndürme vs. gibi durumlara karşı tablolarda varsayılan değer girişleri yapıldı.
* Game Master karakterlere özel tek bilgisayar giriş bağlantısı yapıldı.
* Detaylı database sıfırlaması sonrasında yapılacak otomatik işlemler tanımlandı. (Rank sistemini düzenleme, Başlangıç Clanlarını otomatik oluşturma vs. gibi.)
* Detaylı duyuru sistemi eklendi. Oyuncuların günce 1 defa ya da her relogta görmelerini istediğiniz mesaj veya özel mesajlar ile ilgili sistem hazırlandı.


Server Genel Özellikleri;

* Sunucu v2 altyapısı üzerine MyKO skin giydirme ile görsel düzenlemesi yapılmış bir sistemdir.
* Sunucuda Main Zone olarak Karuslarda Breth Village, Human Irkında ise Piana Village kullanılmıştır. (Yaratık düzenini oyunun ilk zamanlarında kullanılan ile bire bir aynı yapmaya özen gösterdim.)
* Haliyle Breth ve Piana haritalarındaki Monster yerleşimi birçok oyuncu tarafından tam olarak bilinemediğinden 2 farklı düzenleme ile bu sorunu çözme yoluna gittim.
1. Yol: Işınlanma kapısı yanına bir NPC ekleyerek bu NPC den belirli bir coin karşılığında bazı slotlara direkt olarak geçiş ekledim.
2. Yol: Oyunun içerisinde bulunan harita sisteminin kullandığı tbl dosyasını tek tek Breth & Piana mob dizilimine ve koordinatlarına göre ayarladım(Bunlara ramdom çıkan attila, Javana, Dragon Tooth, Hyde, Antares vs. gibi bossların koordinatları da dahildir.). Bu sayede oyuncular M harfina basarak açtıkları harita üzerinden mob seçimi yaparak slotların koordinatları görebilecek ve o konuma ister Gate'leri kullanarak isterse de tabana kuvvet ilerleyebilecekler.
* Oyun üzerinde hook sisteminin elverdiği ölçüde oyuncu dostu iyileştirme ve kolaylaştırmalar yapıldı. Bunlardan ilki gelişmiş Pus sistemi.
* Pus sistemi 2 farklı bakiye üzerinden işlem yapmaktadır. Hangi itemin hangi bakiye üzerinden satışa sunulacağı Database tarafından ayarlanmaktadır. Bu bakiye sisteminde bir bakiye diğerini kapsayacak şekilde sistem tasarlanmıştır. Örnek vermek gerekirse 1. Bakiye Cash Point olsun ve 2. Bakiye de sunucu dosyalarına verdiğim isimden dolayı Real Point olsun. Bu Cash Point ve Real Point arasında şu şekilde bir ilişki vardır. Pus üzerine sadece Real Point ile alına bilen 1.000 Real Point değerinde eklediğimiz bir eşyayı oyuncu isterse kendisinde 5.000 Cash Point olsun yine de alıp kullanamayacaktır. Ancak sisteme 1.000 Cash Point ile eklenen bir eşyayı oyuncu Cash Pointi olmasa bile yeterli miktarda Real Pointi var ise alıp kullanabilecektir. Eğer ki bir eşya Cash Point ile eklenmiş ve bunu almak isteyen oyuncunun hem yeterli Cash Pointi hem de Real Pointi var ise sistem öncelikli kullanılacak olan bakiyeyi Cash Point olarak seçecek ve oyuncu bu eşyayı aldığında eksilen bakiye Cash Point olacaktır.
* Pus sistemindeki diğer düzenleme ilse E-Pin sistemi için yapılmıştır. Direkt olarak Pus içerisinden hesaplarınıza Cash Point ya da Real Point yüklemesi yapabilmektesiniz. Ayrıca oyun yöneticileri tanımladıkları bir E-Pin kodunu oyunculara dağıtarak onlara belirledikleri ödülleri gönderebilirler. Örnek olarak 0000-0000-0000-0000 kodunu hediye kod olarak tanımladınız ve oyunculara ister oyun içerisinden, isterse de forum ya da sosyal ağlardan duyurdunuz. Her hesap bu kodu bir defaya mahsus olarak kullanabilecek şekilde sistem kodu tanıyor ve sizin belirlediğiniz hediyeler oyuncuların Letter'ine gönderiliyor. Bu sistemi yeni kayıt yapanlara özel olarak ta tanımlama yapabilmektesiniz.
* Pus sistemi içerisinde bulunan bir diğer özelliğimiz ise oyuncuların yanlışlıkla aldıkları Pus ürünlerini iade etme sistemidir. Bu sistem sayesinde yanlışlıkla aldığınız bir ürünü oyundan çıkmamak koşulu ile 1 saat içerisinde iade edebilirsiniz. Bu iade işlemi sizin hangi bakiye ile o ürünü aldığınızı saptayıp, o bakiyeyi karakterinize geri iade eder. Burada dikkat etmeniz gereken şey sistem 300 Cash Point ile alınan bir ürünü iade alırken o ürünün(30 lu 1500 hp sc olduğunu düşünelim) hiçbir şekilde kullanılmamış olmasını kontrol eder. Eğer ki kullanmış iseniz bu ürünlerin iadesi olmayacaktır. Ayrıca ürün iadelerinde sisteme harcadığınız bakiye miktarının 1 bakiye altına iade edebilirsiniz. Yani 300 Cash Point e alınan bir ürünü hiç kullanmazsanız 299 Cash Point e geri iade edebilirsiniz.
* Oyun içerisinde 2 farklı şekilde premium etkisi gözlenmektedir. Bunlardan 1. si oyuncuya ait olan Disc, War ve Exp premium iken diğeri ise Clan üyelerini etkileyen Clan Premium'dur.
* Premium özelliklerini oyun penceresinde sağ üst köşede yer alan premium bölümüne tıkladığınızda gözlemleyebilirsiniz.
* Oyundaki bir diğer eklenti olan yaratıkların Target Bar yani Health Point lerinin göründüğü bölümde yer alan drop gösterme butonu ile mevcut premiumunuzun drop üzerindeki etkisini direkt olarak yüzdesel şekilde gözlemleyebilirisiniz.
* Oyun içerisindeki drop sistem tamamen oyuncu odaklı olup, Solo oyunculara ya da yeni başlayan oyunculara dost bir biçimde düzenlenmiştir. Bunu örneklendirecek olursak; Moradon bölgesindeki Kecoon yaratığını ele alalım. Sunucu myko konseptli olduğundan dolayı oyunda Kekuri ring ve bu tarz moradon yaratıklarından elde edilen Opal Saphire, Crystal gibi ürünlerin yer aldığı slotlar yüksek level karakterlerin afk farmı ile işgal edildiği için genellikle yeni başlayan oyuncular gelişim göstermekte zorlanmaktadır. Ancak oyun içerisindeki drop sistemimizdeki level odakli drop rate ile bu sorunu ortadan kaldırmış bulunuyoruz. Oyun içerisindeki ister monster olsun isterse herhangi bir oyuncu olsun, o karakterin üzerine tıkladığınızda Target Bar içerisinde Level bilgisine ulaşabilmektesiniz. Örneğin Keccon yaratığına tıkladınız ve 10 level ibaresini gördünüz. Bu demek oluyor ki eğer sizin leveliniz 10'dan yüksek ise bu aradaki fark açıldıkça sizin bu yaratıktan alabileceğiniz dropların oranı da doğru orantılı bir şekilde düşüş gösterecektir. Örneğin 70 level bir kullanıcı Kecoon yaratığının droplarına baktığında %0.05 olarak Kekuri Ring drobu görürken 10 level bir kullanıcı bu oranı %0.5 olarak görebilmektedir. Bu sayede herkes kendi leveline uygun slotlarda Farm yaparak daha sağlıklı bir oyun içi dağılım yaşanacaktır.
* Droplar ile ilgili bir diğer düzenleme ise Monster Stone adlı eşya ile ilgili olarak yapılmıştır. Bu eşyayı oyuncular oyun içerisindeki her yaratıktan elde edebilecekler ancak bu yaratığın seviyesi o kullanıcıdan küçük ise maalesef Monster Stone eşyası düşürmesi mümkün olmayacaktır.
* Ayrıca bir oyuncu kendi seviyesinin en fazla 14 level altındaki yaratıklardan Exp ve coins bonusları elde edebilecektir. Daha alt seviyedeki yaratıklardan Exp ve coins bonusu elde edilemeyecektir. Party sisteminde Exp bonusundaki bu level sınırlaması kalksa da coins için halen daha geçerli olmaktadır.
* Oyun içerisinde karakterlere özel bazı bonuslar(Atak, Defans, Hp vs.) bulunmaktadır. Bu bonuslar karaktere özel ve otomatik olarak tanımlanmakta ve bonus miktarları ekranın sağ üst kısmında Server adı bilgisinin altında listelenmektedir. Bu bonusları Kral olduğunuzda ya da Krakterinize Rebirth bastığınızda elde edebilmektesiniz. (İlerleyen süreçlerde farklı şekillerde de elde edilebilecek hale getirilebilir.)
* Oyun sistemine entegre edilen bir diğer şey ise karakterlerin elde ettikleri ülke puanları sayesinde kazandıkları günlük Exp, Cash ya da Real Point, coins ve bazı eşyalar bulunmaktadır. Bu ödüller oyuna giriş yaptıklarında ilk 100 kullanıcı arasında yer alan oyunculara sistem tarafından otomatik olarak gönderilmektedir. Hediyeler gönderildiğinde kullanıcıya sistem o anki güncel sırasını da özel mesaj yolu ile bildirmektedir.
* Oyun içerisinde Görevler(Master, Exp, Quest Silahlar vs.) tamamen sistem içerisinde otomatikleştirilmiş olup, NPC bağlantıları ortadan kaldırılmıştır. Yani karakteriniz ister master açmak istesin, ister 70 quest görevini yapmak istesin, isterse de Exp ya da coins kazandıran görev yapmak istesin, bunları herhangi bir NPC ye gitmeden yapabilecektir. Oyun içerisinde tanımlı görevleri oyuncular HP Bar yanındaki kırmızı Q butonuna basarak görebilmektedir. Burada bulunan görevler ile ilgili bilgiler görev üzerine tıklandığında görüntülenebilmektedir. Kısacası bir görevin hangi level aralığında aktif olduğunu, hangi ödülleri verdiğini, Solo bir görev mi yoksa parti olarak ta yapılabilir mi olduğunu ya da sürekli tekrarlanabilecek ya da tek seferlik mi olduğunu görev penceresi içerisinde gözlemlenebilmektedir. Master, ya da belirli levellerde gelen görev ile açılan Skill'ler için olan görevleri de HP Bar yanındaki Kırmızı E butonuna tıklayarak açılan pencereden Master Quest bölümüne tıklayarak ulaşabilmektesiniz.
* Oyun içerisinde oyuncu paneli olarak tasarladığımız ve HP Bar yanındaki Kırmızı E butonuna basarak açabildiğiniz bu pencere sayesinde neredeyse her türlü özel işlemlerinizi halledebilmektesibiz.
1) User Report : Oyun içerisinde şüphelendiğiniz herhangi bir karakteri User Report bölümünden oyun içi herhangi bir GM karakteri olmadığında yöneticilere bildirebilirsiniz.
2) Social Media: Bu bölümden oyunumuza ait sosyal medya hesaplarına tek tıklama ile ulaşmanız mümkümdür.
3) Name, Job, Clan ID, Face, Gender, Nation Change: Bu bölümler sayesinde gerekli eşya üzerinizdeyken bulunduğunuz yerden bu işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.
4) 1 vs 1 Combat: Oyun içerisinde herhangi bir kullanıcıya tıkladıktan sonra bu bölümde o kullanıcıya belirli bir bahis ile Vs teklifi gönderebilirisiniz. Gönderim yaptığınız kullanıcı teklifinizi kabul ederse sizi sistem arena bölgesine gönderecek ve burada karşılaşmayı kazanan kullanıcı ortaya koyduğu bahsi geri kazanabilecektir. Ayrıca gönderdiğiniz bir teklif kabul edildiğinde günlük Vs hakkınızın 1 tanesini kaybedersiniz. Her kullanıcı için günlük Vs limiti 5 tir.
5) Buy 100 National Point: Bu bölümden eğerki oyun içerisinde ülke puanınız 100 ün altına düşer ise belirli bir coins karşılığında 100 ülke puanı satın alabilirsiniz.
6) Event Details: Bu bölüm oyun içerisinde düzenli olarak açılan etkinliklerin oyunculara kaybetmeleri, kazanmaları ya da berabere kalmaları durumunda elde edebileceği ödülleri göstermenin yanı sıra etkinlik detaylarını da bizlere bildirir. Yani bir etkinlik ne şekilde işliyor, hangi level kullanıcılar katılıyor ve ne kadar sürede tamamlanabiliyor gibi birçok detayı bu bölümden öğrenebilirsiniz.
7) Re-Purchase: Bu bölümden ise oyun içerisinde yanlışlıkla çöpe atılan eşyaları belirli bir coins ödeyerek geri alabilmektesiniz.
8) Item Exchange: Bu bölümden Premium kırdırma, Pustan alınan Voucherleri kullanılır hale getirme ya da eşya olarak üzerinizde bulunan bakiyeleri hesabınıza yükleme işlemlerini yapabilmektesiniz. Burada dikkat etmeniz gereken olay şudur. Eğer ki üzerinizde 1 günlük ve 7 günlük olarak 2 farklı Exp Premium eşyası var ise sistem ilk olarak 1 günlük Exp Premium eşyasını karakterinize tanımlayacaktır. Ya da üzerinizde 1 günlük ve 30 günlük Robin Loot eşyası var ise sistem öncelikle 1 günlük olan eşyayı kullanılabilir hale getirecektir. Eğer ki süresi uzun olan eşyaları aktif ettirmek istiyorsanız diğer eşyayı Banka, VIP banka gibi bölümlere koyarak sistemi kullanabilirsiniz.
9) Promote User: Bu bölümden de karakteriniz eğer oyuna yeni başlamış ve 10 level seviyesine ulaşmış ise oyunun istediği 3.000 coins i vererek skillerini açık hale getirebilmektedir.
10) Slave Merchant: Bu bölümden oyunumuzda bulunan Slave(köle) pazar sisteminde elde ettiğiniz Cash Pointleri ya da coinsleri görebilir ve karakterinize aktarabilirsiniz. Ya da eğer aktif bir Slave pazara sahipseniz pazardaki eşyaları görebilir ve hangilerinin satılmış hangilerinin halen daha pazarda olduğu hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Ayrıca Slave pazarı bozup yeniden kurmak istediğinizde de bu bölümü kullanabilirsiniz. Slave pazar sayesinde karakteriniz ile Farm yaparken ya da PK atarken bir yandan da satmak istediğiniz eşyalarınızı pazara koyarak aktif bir şekilde oyununuza devam edebilirsiniz. Artık bu işlemler için çoklu bilgisayara ya da multi client kullanıp sürekli bir karakterden diğerine eşya aktarmaya gerek kalmayacaktır. Ayrıca Pazar sisteminde Cash Point ile pazar kurma sistemi de aktiftir(sadece sell pazar için geçerlidir.). Bunun yanı sıra pazarda artık üst slotlardaki itemler alındı alttaki itemler görünmüyor, pazarı bozup yeniden kurayım gibi bir sorun da dosyalarımızda yoktur. Pazardaki ilk 4 slottan bir eşya satıldığında sistem otomatik olarak alt slotlardaki eşyaları yeniden düzenler ve üst sıraya taşır. Bu sayede pazardaki son eşyanız satılıncaya kadar pazarınızdaki her şey görünür olur.
Oyunumuzda v2 versiyon ile birlikte tanıdığımız Achievement sistemi de MyKO konseptine uygun hale getirilmiştir.(Görevlerin verdiği eşyalar, bonuslar vs. halen daha düzenlenmektedir.)
* Oyun içerisinde GM karakterlere özel tanımlı bir panel bulunmaktadır. Bu panel yardımı ile oyun yöneticilerin diledikleri anda dosyalarda yapılan herhangi bir değişikliği tanımlayabilecekleri tablo yenileme özelliğini kullanabilecekleri gibi farklı komutları da kullanabileceklerdir. Bu komutlar sırasıyla şu keildedir;
1-) Çeşitli etkinlikleri başlatma, bitirme ya da kazanan tarafı tayin etme işlevindeki komutlar. Bu etkinlikler arasında bazıları tüm oyuncu ve Knight Online camiası tarafından bilinse de bazıları sadece sunucumuza özel tasarlanan etkinliklerdir. Örnek olarak Tower War, Rank War, Snow War gibi etkinlikleri ilk defa sunucumuzda deneyimleyeceğinizden eminiz. Ayrıca ilk defa sunucumuzda görmeyeceğiniz ancak daha önce gördüklerinizden farklı bir sistemde açlışan Collection Race ve Lottery Eventlerimiz de yine bu panel üzerinden oyunculara açılmaktadır.
Collection Race etkinliği başladığında oyundaki mevcut kullanıcıları eğer ki level koşulunu sağlıyorlar ise sisteme dahil eder ve etkinlik penceresini bu kullanıcılara gönderir. Ancak Etkinlik sırasında oyundan düşerseniz ya da etkinlik başladıktan sonra oyuna girerseniz de yine bir şey kaybetmezsiniz ve hangi aşamada kaldıysanız o kill sayılarından etkinliğe devam edebilirsiniz. Etkinlik tekrarlanabilir olarak oyunculara tanımlanabilmektedir. Ayrıca etkinlikteki ödüller belirli bir oranda (oranları etkinlik penceresinde belirtilmektedir.) oyunculara gönderilir.
Lottery(Zar) Event ise sunucumuzda tamamen adil bir şekilde işlemektedir. Etkinlik başladığında sistem her kullanıcıya eşit bilet alma hakkı tanımlar. Bu sayede etkinlik başladıktan sonra bile oyuna girseniz yine de etkinlik penceresi ekranınıza gelir ve size tanımlanan maksimum bilet sayısı kadar bilet alabilirsiniz. Alınan her bilet bir çekiliş hakkı demektir ve etkinlik süresi sonunda belirlenen minimum katılım sağlanmış ise çekiliş sonucunda kimler kaç çekiliş hakkı ile katıldı ve kazandı bilgisi oyunculara hediyeleri ile birlikte gönderilir. Eğer ki sistemde belirtilen minimum katılım sayısı yakalanamaz ise alınan bilet ücretleri iade edilir ve etkinlik tamamlanır. Eğer ki etkinlik sırasında süre bitmeden oyundan düşerseniz almış olduğunuz bilet ücretleri karakterinize iade edilir. Yeniden girdiğinizde halen daha etkinlik devam ediyor ise tekrardan bilet alabilirsiniz.
2-) Oyun içerisindeki karakterler üzerinde kullanılabilecek Ceza yada farklı yaptırımlar içeren komutlar. Bu komutlar içerisinde sunucumuzda süreli ban, süreli atak ban, süreli mute sistemlerinin yanı sıra karaktere ait bilgisayar, ip, ve bilgisayara ait farklı donanım bilgilerini oyuna girişlerini engelleyecek şekilde banlama da yer almaktadır.
* Oyun içerisinde herhangi bir kullanıcıya tıkladığınızda HP Bar tanındaki butonu kullanarak eğer oyuncu aktif bir pazar kurmamış ise inventorysindeki tüm eşyaları gözlemleyebilmektesiniz.
* Sunucumuzda Transformation Scroll ile birlikte pustan aldığınız Scrolları kullanabilirsiniz. Bu sayede mage karakterleri özellikle Eslan ve Breth, Piana bölgelerinde TS basıp swift arama derdinden kurtarıyoruz.
* Sunucumuzda ve orijinal V2 yapısında bulunan Juraid Mountain etkinliği farklı bir haritada farklı bir konsept ile işlerlik kazandırılmıştır. Orijinal altyapıdaki sisteme ek olarak öldürülen ana yaratık başına kill puanı sistemi tanımlanmış olup, böylece etkinliğe giren oyuncuların kazanmak için Deva kesme zorunluluğu ortadan kaldırılmıştır. (2/3 kişilik bir partinin normal şartlarda Deva yaratığını kesmesi imkansız olmasından dolayı beraberlik olması durumu ortadan kalkar.)
* Oyunun orijinalindeki gibi Border Defence War sistemindeki skor hesap sistemi tamamen adalet odaklı hale getirilmiştir. Örneğin siz etkinliğe 8 kişilik partiler ile girdiniz ama sonradan 3 kişi etkinlikteyken oyundan çıktı ya da oyundan düştü. Böylece etkinlik 5v8 e döndü. Bu durumda sizin parti her aldığı kill ya da Altar sonucunda 8 puan elde ederken karşı parti de sayısal üstünlüğe sahip olmasından dolayı 5 puan elde edecektir. Bu sayede sayınızın az olması size puan yönünden avantaj sağlayacak ve sizin de kazanma ihtimaliniz ortaya çıkacaktır.
* Tüm etkinlik haritalarında anti afk sistemi vardır. Bu sistem size hiç hareket etmediğiniz her 1 dakikada bir defa uyarı penceresi gönderir ve toplamda 5. gelen uyarı ile birlikte sistem tarafından etkinlik haritasından atılarak Moradon bölgesine gönderilirsiniz.
* Oyundaki tüm kırdırılabilir eşyalar (Gem, Fragment, Abyss Gem, Red, Green Chest vs.) tamamı Chaotic Generatör den kırdırılabilir hale getirilmiştir.
* Oyundaki tüm yaratıklarda slot koruması bulunmaktadır. Yani siz bir slottaki yaratıkları çok uzaklara götürüp orada bırakarak slotları bozmak istediğinizde yaratıklar slotlardan 100 metre uzaklaşması durumunda sistem tarafından öldürülerek slot bölgesinde yeniden respawn olacaktır.
* Oyunda başlangıç Clan sistemi mevcut olup yeni karakter açıp oyuna ilk defa giriş yaptığınızda sistem sizi Irkınıza bağlı olarak bir Clana yerleştirir. Bu Clandan çıktığınızda yeniden giriş için chat bölümünden +beginner yazmanız yeterli olacaktır. Clandan bir defa çıktığınızda artık sistem sizi bu clanlara siz bu komutu yazmadığınız sürece asla almayacaktır.
* Oyunumuzda Clanların online üye sayılarına göre bonuslar verilmektedir. Hangi bonustan ne kadar kazanıldığını ekranın sağ üst köşesindeki Clan Online Bonus alanından görebilmeniz mümkündür.
* Oyunumuzda Clan Bankası sistemi vardır ve Clan bankasından sadece Clan liderleri bir eşya alabilmektedir. Eşya koyma işlemini ise tüm Clan üyeleri yapabilmektedir. Clan bankasına koyulan ya da alınan her eşya clan üyelerine bilgi mesajı şeklinde gönderilir. Clan bankasına eşya koyabilmek için Clan Premium gereklidir ancak koyulmuş bir eşyayı geri almak için Clan Premium şartı yoktur.
* Oyunumuzda Colony Zone bölgesinde önemli farm slotlarının (Golem, Dark Mare vs. gibi) solo oyuncular için olan özel slotları mevcuttur. Bu slotlar solo bir oyuncunun kesebileceği güçlükte ve drop oranları ana yaratıklara göre biraz daha düşük drop oranlarına sahiptir. Partde bulunan bir karakter bu yaratıklara atak yapamayacaktır. Bu sayede solo oyuncular da diğer ekipler gibi farm yapabileceklerdir.
* Oyundaki Armor ve Weapon durabilty sistemleri düzenlenmiş olup sıradan sunuculardaki sorunlar bulunmamaktadır. Örnek olarak üzerinizdeki kıyafetler kızadırğında(durabilty değeri 0 olduğunda) kıyafetlerden gelen defans, dex, hp vs. gibi tüm bonuslar karakterden silinir. Bu olay talia ve destruction armorlar için de geçerlidir.
* Oyun içerisinde ender elde edilen bazı özel hediyeler bulunmaktadır. Bu hediyeler oyun içerisindeki yaratık kesim sayacının belirtilen değere ulaşması sonucunda o anda yaratık kesen son kişiye sistem tarafından gönderilir.
* Colony Zone bölgesinde kesilen karşı Irk üyelerinden rastgele olarak Cash Point, Coins, Exp, Özel Eşyalar elde etmeniz mümkündür. Yalnız bu oran %5 civarında olduğu için sıkça karşınıza çıkmayacaktır.
* Oyun içerisinde Anvil sistemini kullanarak bir eşyayı upgrade etmek istediğinizde Rate Info butonuna basarak o eşyanın bir sonraki + seviyesine geçiş için istediği coins miktarını ve geçiş yüzdesini görmeniz mümkündür. (Eğer Shard +6 ve yanına Bus koyarak Rate info derseniz çıkan değer %10 ise, Shard +6, Bus ve Trina koyup Rate info derseniz çıkan oran %15 olacaktır. Buradaki % lik oranlar örnek olması açısından verilmiş olup sistemin trina ile oranı ayrı olarak hesapladığını sizlere anlatmak içindir.)

Oyun içi Görseller:









































eline emeğine sağlık link kırık breth piana server bi bulamadım eski zamanları özledim yapmayı bilsem bu sw yi bende kurmak isterdim duygulandım resimleri görünce açıkcası girip oynamak istedim
 

us1anmam

KY Üye
Katılım
14 Mar 2024
Mesajlar
71
Tepkime puanı
4
Puanları
8
Yaş
34
Herkese iyi forumlar, kısa süre sonra bir sunucu açmayı planladığım ve bir süredir de üzerinde çalıştığım dosyalar hakkındaki görüşlerinizi merak ediyor ve sizlerin oyunu değerlendirebilmeniz ve varsa gördüğünüz eksik ya da hatalar ile ilgili geri dönüt verebilmeniz açısından genel içerik paylaşımı yapıyorum. Dosyalarda yaptıklarım aklıma geldikçe konuyu güncelleyeceğim(ya da yeni bir şeyler yaparsam).

Clienti
indirerek oyuna direkt giriş yapıp görüşlerinizi bana bildirebilirseniz çok sevinirim. Oyun oto kayıt yapmaktadır, karakterleriniz direkt olarak 72 level başlar ve gerekli tüm itemleri bankanızda bulabilirsiniz. Herkese iyi forumlar.


Source Taraflı Yapılan geliştirmeler;
* Skill kullanım sistemleri güncellendi, sorunsuz(kendi testlerim sonucunda, siz bir sorun bulur ve bilgi verirseniz sevinirim.) hale getirildi.
* Karakter, NPC, Bot soket yapıları ve giriş çıkış işlemleri düzenlendi.
* Database taraflı tüm tablolar ve prosedürler elden geçirildi ve olası bir boş değer döndürme vs. gibi durumlara karşı tablolarda varsayılan değer girişleri yapıldı.
* Game Master karakterlere özel tek bilgisayar giriş bağlantısı yapıldı.
* Detaylı database sıfırlaması sonrasında yapılacak otomatik işlemler tanımlandı. (Rank sistemini düzenleme, Başlangıç Clanlarını otomatik oluşturma vs. gibi.)
* Detaylı duyuru sistemi eklendi. Oyuncuların günce 1 defa ya da her relogta görmelerini istediğiniz mesaj veya özel mesajlar ile ilgili sistem hazırlandı.


Server Genel Özellikleri;

* Sunucu v2 altyapısı üzerine MyKO skin giydirme ile görsel düzenlemesi yapılmış bir sistemdir.
* Sunucuda Main Zone olarak Karuslarda Breth Village, Human Irkında ise Piana Village kullanılmıştır. (Yaratık düzenini oyunun ilk zamanlarında kullanılan ile bire bir aynı yapmaya özen gösterdim.)
* Haliyle Breth ve Piana haritalarındaki Monster yerleşimi birçok oyuncu tarafından tam olarak bilinemediğinden 2 farklı düzenleme ile bu sorunu çözme yoluna gittim.
1. Yol: Işınlanma kapısı yanına bir NPC ekleyerek bu NPC den belirli bir coin karşılığında bazı slotlara direkt olarak geçiş ekledim.
2. Yol: Oyunun içerisinde bulunan harita sisteminin kullandığı tbl dosyasını tek tek Breth & Piana mob dizilimine ve koordinatlarına göre ayarladım(Bunlara ramdom çıkan attila, Javana, Dragon Tooth, Hyde, Antares vs. gibi bossların koordinatları da dahildir.). Bu sayede oyuncular M harfina basarak açtıkları harita üzerinden mob seçimi yaparak slotların koordinatları görebilecek ve o konuma ister Gate'leri kullanarak isterse de tabana kuvvet ilerleyebilecekler.
* Oyun üzerinde hook sisteminin elverdiği ölçüde oyuncu dostu iyileştirme ve kolaylaştırmalar yapıldı. Bunlardan ilki gelişmiş Pus sistemi.
* Pus sistemi 2 farklı bakiye üzerinden işlem yapmaktadır. Hangi itemin hangi bakiye üzerinden satışa sunulacağı Database tarafından ayarlanmaktadır. Bu bakiye sisteminde bir bakiye diğerini kapsayacak şekilde sistem tasarlanmıştır. Örnek vermek gerekirse 1. Bakiye Cash Point olsun ve 2. Bakiye de sunucu dosyalarına verdiğim isimden dolayı Real Point olsun. Bu Cash Point ve Real Point arasında şu şekilde bir ilişki vardır. Pus üzerine sadece Real Point ile alına bilen 1.000 Real Point değerinde eklediğimiz bir eşyayı oyuncu isterse kendisinde 5.000 Cash Point olsun yine de alıp kullanamayacaktır. Ancak sisteme 1.000 Cash Point ile eklenen bir eşyayı oyuncu Cash Pointi olmasa bile yeterli miktarda Real Pointi var ise alıp kullanabilecektir. Eğer ki bir eşya Cash Point ile eklenmiş ve bunu almak isteyen oyuncunun hem yeterli Cash Pointi hem de Real Pointi var ise sistem öncelikli kullanılacak olan bakiyeyi Cash Point olarak seçecek ve oyuncu bu eşyayı aldığında eksilen bakiye Cash Point olacaktır.
* Pus sistemindeki diğer düzenleme ilse E-Pin sistemi için yapılmıştır. Direkt olarak Pus içerisinden hesaplarınıza Cash Point ya da Real Point yüklemesi yapabilmektesiniz. Ayrıca oyun yöneticileri tanımladıkları bir E-Pin kodunu oyunculara dağıtarak onlara belirledikleri ödülleri gönderebilirler. Örnek olarak 0000-0000-0000-0000 kodunu hediye kod olarak tanımladınız ve oyunculara ister oyun içerisinden, isterse de forum ya da sosyal ağlardan duyurdunuz. Her hesap bu kodu bir defaya mahsus olarak kullanabilecek şekilde sistem kodu tanıyor ve sizin belirlediğiniz hediyeler oyuncuların Letter'ine gönderiliyor. Bu sistemi yeni kayıt yapanlara özel olarak ta tanımlama yapabilmektesiniz.
* Pus sistemi içerisinde bulunan bir diğer özelliğimiz ise oyuncuların yanlışlıkla aldıkları Pus ürünlerini iade etme sistemidir. Bu sistem sayesinde yanlışlıkla aldığınız bir ürünü oyundan çıkmamak koşulu ile 1 saat içerisinde iade edebilirsiniz. Bu iade işlemi sizin hangi bakiye ile o ürünü aldığınızı saptayıp, o bakiyeyi karakterinize geri iade eder. Burada dikkat etmeniz gereken şey sistem 300 Cash Point ile alınan bir ürünü iade alırken o ürünün(30 lu 1500 hp sc olduğunu düşünelim) hiçbir şekilde kullanılmamış olmasını kontrol eder. Eğer ki kullanmış iseniz bu ürünlerin iadesi olmayacaktır. Ayrıca ürün iadelerinde sisteme harcadığınız bakiye miktarının 1 bakiye altına iade edebilirsiniz. Yani 300 Cash Point e alınan bir ürünü hiç kullanmazsanız 299 Cash Point e geri iade edebilirsiniz.
* Oyun içerisinde 2 farklı şekilde premium etkisi gözlenmektedir. Bunlardan 1. si oyuncuya ait olan Disc, War ve Exp premium iken diğeri ise Clan üyelerini etkileyen Clan Premium'dur.
* Premium özelliklerini oyun penceresinde sağ üst köşede yer alan premium bölümüne tıkladığınızda gözlemleyebilirsiniz.
* Oyundaki bir diğer eklenti olan yaratıkların Target Bar yani Health Point lerinin göründüğü bölümde yer alan drop gösterme butonu ile mevcut premiumunuzun drop üzerindeki etkisini direkt olarak yüzdesel şekilde gözlemleyebilirisiniz.
* Oyun içerisindeki drop sistem tamamen oyuncu odaklı olup, Solo oyunculara ya da yeni başlayan oyunculara dost bir biçimde düzenlenmiştir. Bunu örneklendirecek olursak; Moradon bölgesindeki Kecoon yaratığını ele alalım. Sunucu myko konseptli olduğundan dolayı oyunda Kekuri ring ve bu tarz moradon yaratıklarından elde edilen Opal Saphire, Crystal gibi ürünlerin yer aldığı slotlar yüksek level karakterlerin afk farmı ile işgal edildiği için genellikle yeni başlayan oyuncular gelişim göstermekte zorlanmaktadır. Ancak oyun içerisindeki drop sistemimizdeki level odakli drop rate ile bu sorunu ortadan kaldırmış bulunuyoruz. Oyun içerisindeki ister monster olsun isterse herhangi bir oyuncu olsun, o karakterin üzerine tıkladığınızda Target Bar içerisinde Level bilgisine ulaşabilmektesiniz. Örneğin Keccon yaratığına tıkladınız ve 10 level ibaresini gördünüz. Bu demek oluyor ki eğer sizin leveliniz 10'dan yüksek ise bu aradaki fark açıldıkça sizin bu yaratıktan alabileceğiniz dropların oranı da doğru orantılı bir şekilde düşüş gösterecektir. Örneğin 70 level bir kullanıcı Kecoon yaratığının droplarına baktığında %0.05 olarak Kekuri Ring drobu görürken 10 level bir kullanıcı bu oranı %0.5 olarak görebilmektedir. Bu sayede herkes kendi leveline uygun slotlarda Farm yaparak daha sağlıklı bir oyun içi dağılım yaşanacaktır.
* Droplar ile ilgili bir diğer düzenleme ise Monster Stone adlı eşya ile ilgili olarak yapılmıştır. Bu eşyayı oyuncular oyun içerisindeki her yaratıktan elde edebilecekler ancak bu yaratığın seviyesi o kullanıcıdan küçük ise maalesef Monster Stone eşyası düşürmesi mümkün olmayacaktır.
* Ayrıca bir oyuncu kendi seviyesinin en fazla 14 level altındaki yaratıklardan Exp ve coins bonusları elde edebilecektir. Daha alt seviyedeki yaratıklardan Exp ve coins bonusu elde edilemeyecektir. Party sisteminde Exp bonusundaki bu level sınırlaması kalksa da coins için halen daha geçerli olmaktadır.
* Oyun içerisinde karakterlere özel bazı bonuslar(Atak, Defans, Hp vs.) bulunmaktadır. Bu bonuslar karaktere özel ve otomatik olarak tanımlanmakta ve bonus miktarları ekranın sağ üst kısmında Server adı bilgisinin altında listelenmektedir. Bu bonusları Kral olduğunuzda ya da Krakterinize Rebirth bastığınızda elde edebilmektesiniz. (İlerleyen süreçlerde farklı şekillerde de elde edilebilecek hale getirilebilir.)
* Oyun sistemine entegre edilen bir diğer şey ise karakterlerin elde ettikleri ülke puanları sayesinde kazandıkları günlük Exp, Cash ya da Real Point, coins ve bazı eşyalar bulunmaktadır. Bu ödüller oyuna giriş yaptıklarında ilk 100 kullanıcı arasında yer alan oyunculara sistem tarafından otomatik olarak gönderilmektedir. Hediyeler gönderildiğinde kullanıcıya sistem o anki güncel sırasını da özel mesaj yolu ile bildirmektedir.
* Oyun içerisinde Görevler(Master, Exp, Quest Silahlar vs.) tamamen sistem içerisinde otomatikleştirilmiş olup, NPC bağlantıları ortadan kaldırılmıştır. Yani karakteriniz ister master açmak istesin, ister 70 quest görevini yapmak istesin, isterse de Exp ya da coins kazandıran görev yapmak istesin, bunları herhangi bir NPC ye gitmeden yapabilecektir. Oyun içerisinde tanımlı görevleri oyuncular HP Bar yanındaki kırmızı Q butonuna basarak görebilmektedir. Burada bulunan görevler ile ilgili bilgiler görev üzerine tıklandığında görüntülenebilmektedir. Kısacası bir görevin hangi level aralığında aktif olduğunu, hangi ödülleri verdiğini, Solo bir görev mi yoksa parti olarak ta yapılabilir mi olduğunu ya da sürekli tekrarlanabilecek ya da tek seferlik mi olduğunu görev penceresi içerisinde gözlemlenebilmektedir. Master, ya da belirli levellerde gelen görev ile açılan Skill'ler için olan görevleri de HP Bar yanındaki Kırmızı E butonuna tıklayarak açılan pencereden Master Quest bölümüne tıklayarak ulaşabilmektesiniz.
* Oyun içerisinde oyuncu paneli olarak tasarladığımız ve HP Bar yanındaki Kırmızı E butonuna basarak açabildiğiniz bu pencere sayesinde neredeyse her türlü özel işlemlerinizi halledebilmektesibiz.
1) User Report : Oyun içerisinde şüphelendiğiniz herhangi bir karakteri User Report bölümünden oyun içi herhangi bir GM karakteri olmadığında yöneticilere bildirebilirsiniz.
2) Social Media: Bu bölümden oyunumuza ait sosyal medya hesaplarına tek tıklama ile ulaşmanız mümkümdür.
3) Name, Job, Clan ID, Face, Gender, Nation Change: Bu bölümler sayesinde gerekli eşya üzerinizdeyken bulunduğunuz yerden bu işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.
4) 1 vs 1 Combat: Oyun içerisinde herhangi bir kullanıcıya tıkladıktan sonra bu bölümde o kullanıcıya belirli bir bahis ile Vs teklifi gönderebilirisiniz. Gönderim yaptığınız kullanıcı teklifinizi kabul ederse sizi sistem arena bölgesine gönderecek ve burada karşılaşmayı kazanan kullanıcı ortaya koyduğu bahsi geri kazanabilecektir. Ayrıca gönderdiğiniz bir teklif kabul edildiğinde günlük Vs hakkınızın 1 tanesini kaybedersiniz. Her kullanıcı için günlük Vs limiti 5 tir.
5) Buy 100 National Point: Bu bölümden eğerki oyun içerisinde ülke puanınız 100 ün altına düşer ise belirli bir coins karşılığında 100 ülke puanı satın alabilirsiniz.
6) Event Details: Bu bölüm oyun içerisinde düzenli olarak açılan etkinliklerin oyunculara kaybetmeleri, kazanmaları ya da berabere kalmaları durumunda elde edebileceği ödülleri göstermenin yanı sıra etkinlik detaylarını da bizlere bildirir. Yani bir etkinlik ne şekilde işliyor, hangi level kullanıcılar katılıyor ve ne kadar sürede tamamlanabiliyor gibi birçok detayı bu bölümden öğrenebilirsiniz.
7) Re-Purchase: Bu bölümden ise oyun içerisinde yanlışlıkla çöpe atılan eşyaları belirli bir coins ödeyerek geri alabilmektesiniz.
8) Item Exchange: Bu bölümden Premium kırdırma, Pustan alınan Voucherleri kullanılır hale getirme ya da eşya olarak üzerinizde bulunan bakiyeleri hesabınıza yükleme işlemlerini yapabilmektesiniz. Burada dikkat etmeniz gereken olay şudur. Eğer ki üzerinizde 1 günlük ve 7 günlük olarak 2 farklı Exp Premium eşyası var ise sistem ilk olarak 1 günlük Exp Premium eşyasını karakterinize tanımlayacaktır. Ya da üzerinizde 1 günlük ve 30 günlük Robin Loot eşyası var ise sistem öncelikle 1 günlük olan eşyayı kullanılabilir hale getirecektir. Eğer ki süresi uzun olan eşyaları aktif ettirmek istiyorsanız diğer eşyayı Banka, VIP banka gibi bölümlere koyarak sistemi kullanabilirsiniz.
9) Promote User: Bu bölümden de karakteriniz eğer oyuna yeni başlamış ve 10 level seviyesine ulaşmış ise oyunun istediği 3.000 coins i vererek skillerini açık hale getirebilmektedir.
10) Slave Merchant: Bu bölümden oyunumuzda bulunan Slave(köle) pazar sisteminde elde ettiğiniz Cash Pointleri ya da coinsleri görebilir ve karakterinize aktarabilirsiniz. Ya da eğer aktif bir Slave pazara sahipseniz pazardaki eşyaları görebilir ve hangilerinin satılmış hangilerinin halen daha pazarda olduğu hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Ayrıca Slave pazarı bozup yeniden kurmak istediğinizde de bu bölümü kullanabilirsiniz. Slave pazar sayesinde karakteriniz ile Farm yaparken ya da PK atarken bir yandan da satmak istediğiniz eşyalarınızı pazara koyarak aktif bir şekilde oyununuza devam edebilirsiniz. Artık bu işlemler için çoklu bilgisayara ya da multi client kullanıp sürekli bir karakterden diğerine eşya aktarmaya gerek kalmayacaktır. Ayrıca Pazar sisteminde Cash Point ile pazar kurma sistemi de aktiftir(sadece sell pazar için geçerlidir.). Bunun yanı sıra pazarda artık üst slotlardaki itemler alındı alttaki itemler görünmüyor, pazarı bozup yeniden kurayım gibi bir sorun da dosyalarımızda yoktur. Pazardaki ilk 4 slottan bir eşya satıldığında sistem otomatik olarak alt slotlardaki eşyaları yeniden düzenler ve üst sıraya taşır. Bu sayede pazardaki son eşyanız satılıncaya kadar pazarınızdaki her şey görünür olur.
Oyunumuzda v2 versiyon ile birlikte tanıdığımız Achievement sistemi de MyKO konseptine uygun hale getirilmiştir.(Görevlerin verdiği eşyalar, bonuslar vs. halen daha düzenlenmektedir.)
* Oyun içerisinde GM karakterlere özel tanımlı bir panel bulunmaktadır. Bu panel yardımı ile oyun yöneticilerin diledikleri anda dosyalarda yapılan herhangi bir değişikliği tanımlayabilecekleri tablo yenileme özelliğini kullanabilecekleri gibi farklı komutları da kullanabileceklerdir. Bu komutlar sırasıyla şu keildedir;
1-) Çeşitli etkinlikleri başlatma, bitirme ya da kazanan tarafı tayin etme işlevindeki komutlar. Bu etkinlikler arasında bazıları tüm oyuncu ve Knight Online camiası tarafından bilinse de bazıları sadece sunucumuza özel tasarlanan etkinliklerdir. Örnek olarak Tower War, Rank War, Snow War gibi etkinlikleri ilk defa sunucumuzda deneyimleyeceğinizden eminiz. Ayrıca ilk defa sunucumuzda görmeyeceğiniz ancak daha önce gördüklerinizden farklı bir sistemde açlışan Collection Race ve Lottery Eventlerimiz de yine bu panel üzerinden oyunculara açılmaktadır.
Collection Race etkinliği başladığında oyundaki mevcut kullanıcıları eğer ki level koşulunu sağlıyorlar ise sisteme dahil eder ve etkinlik penceresini bu kullanıcılara gönderir. Ancak Etkinlik sırasında oyundan düşerseniz ya da etkinlik başladıktan sonra oyuna girerseniz de yine bir şey kaybetmezsiniz ve hangi aşamada kaldıysanız o kill sayılarından etkinliğe devam edebilirsiniz. Etkinlik tekrarlanabilir olarak oyunculara tanımlanabilmektedir. Ayrıca etkinlikteki ödüller belirli bir oranda (oranları etkinlik penceresinde belirtilmektedir.) oyunculara gönderilir.
Lottery(Zar) Event ise sunucumuzda tamamen adil bir şekilde işlemektedir. Etkinlik başladığında sistem her kullanıcıya eşit bilet alma hakkı tanımlar. Bu sayede etkinlik başladıktan sonra bile oyuna girseniz yine de etkinlik penceresi ekranınıza gelir ve size tanımlanan maksimum bilet sayısı kadar bilet alabilirsiniz. Alınan her bilet bir çekiliş hakkı demektir ve etkinlik süresi sonunda belirlenen minimum katılım sağlanmış ise çekiliş sonucunda kimler kaç çekiliş hakkı ile katıldı ve kazandı bilgisi oyunculara hediyeleri ile birlikte gönderilir. Eğer ki sistemde belirtilen minimum katılım sayısı yakalanamaz ise alınan bilet ücretleri iade edilir ve etkinlik tamamlanır. Eğer ki etkinlik sırasında süre bitmeden oyundan düşerseniz almış olduğunuz bilet ücretleri karakterinize iade edilir. Yeniden girdiğinizde halen daha etkinlik devam ediyor ise tekrardan bilet alabilirsiniz.
2-) Oyun içerisindeki karakterler üzerinde kullanılabilecek Ceza yada farklı yaptırımlar içeren komutlar. Bu komutlar içerisinde sunucumuzda süreli ban, süreli atak ban, süreli mute sistemlerinin yanı sıra karaktere ait bilgisayar, ip, ve bilgisayara ait farklı donanım bilgilerini oyuna girişlerini engelleyecek şekilde banlama da yer almaktadır.
* Oyun içerisinde herhangi bir kullanıcıya tıkladığınızda HP Bar tanındaki butonu kullanarak eğer oyuncu aktif bir pazar kurmamış ise inventorysindeki tüm eşyaları gözlemleyebilmektesiniz.
* Sunucumuzda Transformation Scroll ile birlikte pustan aldığınız Scrolları kullanabilirsiniz. Bu sayede mage karakterleri özellikle Eslan ve Breth, Piana bölgelerinde TS basıp swift arama derdinden kurtarıyoruz.
* Sunucumuzda ve orijinal V2 yapısında bulunan Juraid Mountain etkinliği farklı bir haritada farklı bir konsept ile işlerlik kazandırılmıştır. Orijinal altyapıdaki sisteme ek olarak öldürülen ana yaratık başına kill puanı sistemi tanımlanmış olup, böylece etkinliğe giren oyuncuların kazanmak için Deva kesme zorunluluğu ortadan kaldırılmıştır. (2/3 kişilik bir partinin normal şartlarda Deva yaratığını kesmesi imkansız olmasından dolayı beraberlik olması durumu ortadan kalkar.)
* Oyunun orijinalindeki gibi Border Defence War sistemindeki skor hesap sistemi tamamen adalet odaklı hale getirilmiştir. Örneğin siz etkinliğe 8 kişilik partiler ile girdiniz ama sonradan 3 kişi etkinlikteyken oyundan çıktı ya da oyundan düştü. Böylece etkinlik 5v8 e döndü. Bu durumda sizin parti her aldığı kill ya da Altar sonucunda 8 puan elde ederken karşı parti de sayısal üstünlüğe sahip olmasından dolayı 5 puan elde edecektir. Bu sayede sayınızın az olması size puan yönünden avantaj sağlayacak ve sizin de kazanma ihtimaliniz ortaya çıkacaktır.
* Tüm etkinlik haritalarında anti afk sistemi vardır. Bu sistem size hiç hareket etmediğiniz her 1 dakikada bir defa uyarı penceresi gönderir ve toplamda 5. gelen uyarı ile birlikte sistem tarafından etkinlik haritasından atılarak Moradon bölgesine gönderilirsiniz.
* Oyundaki tüm kırdırılabilir eşyalar (Gem, Fragment, Abyss Gem, Red, Green Chest vs.) tamamı Chaotic Generatör den kırdırılabilir hale getirilmiştir.
* Oyundaki tüm yaratıklarda slot koruması bulunmaktadır. Yani siz bir slottaki yaratıkları çok uzaklara götürüp orada bırakarak slotları bozmak istediğinizde yaratıklar slotlardan 100 metre uzaklaşması durumunda sistem tarafından öldürülerek slot bölgesinde yeniden respawn olacaktır.
* Oyunda başlangıç Clan sistemi mevcut olup yeni karakter açıp oyuna ilk defa giriş yaptığınızda sistem sizi Irkınıza bağlı olarak bir Clana yerleştirir. Bu Clandan çıktığınızda yeniden giriş için chat bölümünden +beginner yazmanız yeterli olacaktır. Clandan bir defa çıktığınızda artık sistem sizi bu clanlara siz bu komutu yazmadığınız sürece asla almayacaktır.
* Oyunumuzda Clanların online üye sayılarına göre bonuslar verilmektedir. Hangi bonustan ne kadar kazanıldığını ekranın sağ üst köşesindeki Clan Online Bonus alanından görebilmeniz mümkündür.
* Oyunumuzda Clan Bankası sistemi vardır ve Clan bankasından sadece Clan liderleri bir eşya alabilmektedir. Eşya koyma işlemini ise tüm Clan üyeleri yapabilmektedir. Clan bankasına koyulan ya da alınan her eşya clan üyelerine bilgi mesajı şeklinde gönderilir. Clan bankasına eşya koyabilmek için Clan Premium gereklidir ancak koyulmuş bir eşyayı geri almak için Clan Premium şartı yoktur.
* Oyunumuzda Colony Zone bölgesinde önemli farm slotlarının (Golem, Dark Mare vs. gibi) solo oyuncular için olan özel slotları mevcuttur. Bu slotlar solo bir oyuncunun kesebileceği güçlükte ve drop oranları ana yaratıklara göre biraz daha düşük drop oranlarına sahiptir. Partde bulunan bir karakter bu yaratıklara atak yapamayacaktır. Bu sayede solo oyuncular da diğer ekipler gibi farm yapabileceklerdir.
* Oyundaki Armor ve Weapon durabilty sistemleri düzenlenmiş olup sıradan sunuculardaki sorunlar bulunmamaktadır. Örnek olarak üzerinizdeki kıyafetler kızadırğında(durabilty değeri 0 olduğunda) kıyafetlerden gelen defans, dex, hp vs. gibi tüm bonuslar karakterden silinir. Bu olay talia ve destruction armorlar için de geçerlidir.
* Oyun içerisinde ender elde edilen bazı özel hediyeler bulunmaktadır. Bu hediyeler oyun içerisindeki yaratık kesim sayacının belirtilen değere ulaşması sonucunda o anda yaratık kesen son kişiye sistem tarafından gönderilir.
* Colony Zone bölgesinde kesilen karşı Irk üyelerinden rastgele olarak Cash Point, Coins, Exp, Özel Eşyalar elde etmeniz mümkündür. Yalnız bu oran %5 civarında olduğu için sıkça karşınıza çıkmayacaktır.
* Oyun içerisinde Anvil sistemini kullanarak bir eşyayı upgrade etmek istediğinizde Rate Info butonuna basarak o eşyanın bir sonraki + seviyesine geçiş için istediği coins miktarını ve geçiş yüzdesini görmeniz mümkündür. (Eğer Shard +6 ve yanına Bus koyarak Rate info derseniz çıkan değer %10 ise, Shard +6, Bus ve Trina koyup Rate info derseniz çıkan oran %15 olacaktır. Buradaki % lik oranlar örnek olması açısından verilmiş olup sistemin trina ile oranı ayrı olarak hesapladığını sizlere anlatmak içindir.)

Oyun içi Görseller:









































sunucu hala açıksa client paylaşırmısınız tekrar
 

simsekcafe

KY Uzman Üye
KY YardımSever
Katılım
24 Eki 2021
Mesajlar
192
Çözümler
2
Tepkime puanı
7
Puanları
48
Server ismi dikkatimi çekmediği değil iyi çalışmalar
 
Reklam