Admin
Kurucu Admin
- Katılım
- 22 Ara 2020
- Mesajlar
- 492
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 13,895
- Puanları
- 160
- Konum
- Kütahya
- Web
- ko-yardim.com
Wslik serverde olmaz ve olmazlardandır menülü quest
Kod:
quest cevher_ekle begin
state start begin
when 20095.chat."Cevher Nasıl Eklenir" begin
say_reward("Merhaba. "..pc.name.."")
say("Demeki itemlerine cevher eklemek istiyordun.")
say("Asağıdaki İtemlere Tek Ekleyebilirm.")
say("KOLYE , BİLEZİK , KÜPE")
say("Cevher eklemek istediğin itemi üstüme sürüklemen yeterli.")
end
when 20095.take with item.vnum >= 14000 and item.vnum <= 14579 or item.vnum >= 16000 and item.vnum <= 17569 or item.vnum >= 18000 and item.vnum <= 18099 begin
if(pc.get_level() < 30) then
say("Öncelikle henüz bir çaylaksın ve hiçbir şey.")
say("bilmiyorsun. Git ve bir şeyler öğren!.")
say("30 Lvl Ol.")
return
elseif pc.is_polymorphed() then
say("")
say("Dönüşüm Halindeyken Cevher Eklenemez.")
say("")
return
end
local cost
if(pc.get_level() > 30) then
cost = 1000000 + pc.level * 5000
else
cost = 1000000 + pc.level * 5000
end
if(pc.money < cost) then
say_title(mob_name(npc.get_race())..".")
say("")
---
say("Yeterli yang'a sahip değilsin.")
say("Yang olmadan sana yardım edemem,")
say("Yaşamak için bir şeyler yapmam gerekiyor.")
say_reward("Fiyat : "..cost.." Yang.")
return
end
local itemName, itemCount = item.get_name(), item.get_count()
chat("" ..itemName .." 'a Cevherler Basarıyla Eklendi.")
chat("Fiyat : "..cost.." Yang.")
pc.change_gold(-cost)
item.set_socket(1, 21600)
item.set_socket(2, 21600)
item.set_socket(3, 21600)
item.set_socket(0, 1)
item.set_socket(0, 2)
item.set_socket(0, 3)
end
end
end
PHP:
quest change_empire begin
state start begin
when 20095.chat."İmparatorluk Değiştir" begin
say_title("Hwa-Hae:")
if get_time() < pc.getqf("next_use_time") then
say("3 gün boyunca imparatorluk değiştiremezsin.")
say_reward("Tekrar imparatorluk değiştirebileceğin tarih:")
say_reward(string.format("%s", time_to_str(pc.getqf("next_use_time"))))
say("")
if pc.is_gm() then
say("GM¬°¤F´ú¸Õ¥i¥H³]©w®É¶¡")
say("")
local s = select("«·s³]©w", "¨ú®ø")
if s == 1 then
say("®É¶¡ªì©l¤Æ¤F")
pc.setqf("next_use_time", 0)
end
end
return
end
if change_empire.move_pc() == true then
pc.setqf("next_use_time", get_time() + 86400 * 3)
end
end
function move_pc()
if pc.is_engaged() then
say("Nişanl?olduğun için")
say("imparatorluk değiştiremezsin.")
say("")
return false
end
if pc.is_married() then
say("Evli olduğun için")
say("imparatorluk değiştiremezsin.")
say("")
return false
end
if pc.is_polymorphed() then
say("Dönüşmüş şekilde imparatorluk değiştiremezsin.")
say("")
return false
end
if pc.has_guild() then
say("Bir loncaya üyeyken")
say("imparatorluk değiştiremezsin.")
say("")
return false
end
if pc.money < 500000 then
say("Yeterli yang yok.")
say("500 bin yang'a ihtiyacın var.")
say("")
return false
end
say("Kaçmak istediğin ülkeyi se?")
local s = select("Shinsoo Krallığ?Kırmız?Irk) ", "Chunjo Ülkesi(Sar?Irk)", "Jinno İmparatorluğu(Mavi Irk)", "Vazge?")
if 4==s then
return false
end
say_title("İmparatorlukların İzi ")
say("")
say("Gerçekten imparatorluk değiştirmek istiyor musun?")
say("Arkadaşların?bırakıp gidiyorsun yani?")
say("")
local a = select("Evet", "Hayır")
if 2== a then
return false
end
local ret = pc.change_empire(s)
local oldempire = pc.get_empire()
if ret == 999 then
say_title("İmparatorlukların İzi ")
say("Başarıyla imparatorluk değişti.")
say("Oyundan çık ve tekrar gir.")
say("")
pc.change_gold(-500000)
char_log(0, "CHANGE_EMPIRE",string.format("%d -> %d", oldempire, s))
return true
else
if ret == 1 then
say_title("İmparatorlukların İzi ")
say("Zaten bu imparatorluktasın.")
say("Lütfen başka bir imparatorluk se?")
say("")
say("")
elseif ret == 2 then
say_title("İmparatorlukların İzi ")
say("Değişim şu an mümkün değil.")
say("Son zamanlarda yapılan lonca değişimi yüzünden ")
say("imparatorluk değiştiremezsin.")
say("")
elseif ret == 3 then
say_title("İmparatorlukların İzi ")
say("Degişim şu an mümkün değil.")
say("Son zamanlardaki evlilik durumundaki değişiklik yüzünden")
say("imparatorluk değiştiremezsin.")
end
end
return false
end
end
end
PHP:
## HermeSSentinuS TR Files Beceri Sıfırlama Quest ##
quest skill_reset2 begin state start begin
when 20095.chat."Becerileri Sıfırla" begin
if pc.level < 5 then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Önce birşeyler öğrenmelisin.")
return
end
if pc.get_skill_group()==0 then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Bir eğitim almamışsın ve sıfırlayacak beceri")
say("puanın yok.")
return
end
local cost = 10000 + pc.level * 2000
local s = 0
if not pc.has_master_skill() then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Merhaba, doğru adrese geldin. Gözlerinden bir çok")
say("acı okuyabiliyorum. Ben insanların bildikleri")
say("ve becerilerini unutup yeniden bir başlangıç")
say("yapabilmelerini sağlıyabiliyorum. Becerilerini")
say("unutup, yeniden başlamak istiyor musun?")
say("Ücreti: "..cost.." Yang.")
s = select( "Becerileri Sıfırla", "Sıfırlama")
else
say_title("Hwa-Hae:")
say("Merhaba, doğru adrese geldin. Gözlerinden bir çok")
say("acı okuyabiliyorum. Ben insanların bildikleri")
say("ve becerilerini unutup yeniden bir başlangıç")
say("yapabilmelerini sağlıyabiliyorum. Becerilerini")
say("unutup, yeniden başlamak istiyor musun?")
say("Ücreti: "..cost.." Yang.")
s = select( "Becerileri Sıfırla", "Sıfırlama")
end
if 2==s then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Eğer fikrini değiştirirsen, tekrar ziyaretime")
say("gel.")
return
end
if pc.money < cost then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Yeterince Yang'ın yok. Sana yardımcı olamam;")
say("benim de kendime bakabilmek için paraya ihtiyacım var. ")
return
end
pc.changegold(-cost)
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)
set_quest_state("skill_group","run")
end
end
end
PHP:
quest reset_scroll begin
state start begin
when 20095.chat."Statülerini Sıfırla" begin
--- l
say_title("Hwa-Hae:")
say("Bu kağıt her şeyi unutmayı mümkün kılıyor.")
say("Bu senin tüm statü puanlarını sıfırlayacak.")
say("Geri dönüşü mümkün değil. ")
say_reward("Kullanmak istiyor musun?")
local s = select("Evet", "Hayır")
if 2 == s then
return
end
say_title("Hwa-Hae:")
say("Tüm statü puanların sıfırlanacak ve ")
say("baştan başlayacaksın. ")
say_reward("Statü sıfırlama işlemini onaylıyor musun?")
local c = select("Onaylıyorum", "Sıfırlamayı iptal et")
if 2 == c then
return
end
char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_STAT_POINTS")
pc.reset_point()
--char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_SKILL_POINTS")
--pc.clear_skill()
--pc.set_skill_group(0)
char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_END")
end
end
end
PHP:
quest ecb_level_para begin
state start begin
when 20095.chat."Level & Para Destegi" begin
say_title ("Level & Para Desteği")
say ( "Merhaba sevgili oyuncumuz paran mı azaldı?" )
say ( "Level mi istiyorsun ? bunları sana sağlayabilirim." )
say ( "Sağlanıcak Para Miktarı : 500 Milyon")
say ( "Seçim ;" )
local skillp = select ("Level Istiyorum","Para Istiyorum","İptal.")
if skillp == 1 then
pc . give_exp2 ( 999999999 )
pc . give_exp2 ( 999999999 )
elseif skillp == 2 then
pc . give_gold ( 500000000 )
elseif skillp == 3 then
return
end
end
end
end
PHP:
quest item_change_sex begin
state start begin
when 20095.chat."Cinsiyet Değiştir" begin
if pc.get_level() < 50 then
say_title("Hwa-Hae:")
say_reward("Cinsiyet mi değiştirmek istiyorsun?")
say_reward("50. seviye olman gerekli.")
return;
end
if pc.is_engaged() then
say_title("Hwa-Hae:")
say_reward("Cinsiyetini gerçekten değiştirmek istiyor musun?")
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Nişanlıyken cinsiyet değiştiremezsin.")
return;
end
if pc.is_married() then
say_title("Hwa-Hae:")
say_reward("Cinsiyetini gerçekten değiştirmek istiyor musun?")
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Evliyken cinsiyet değiştiremezsin.")
return;
end
if pc.is_polymorphed() then
say_title("Hwa-Hae:")
say_reward("Cinsiyetini gerçekten değiştirmek istiyor musun?")
say("")
say("Dönüşmüş haldeyken cinsiyet değiştiremezsin.")
say("")
return
end
if get_time() < pc.getqf("next_time") then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Cinsiyet değiştirdikten sonra 3 gün ")
say("beklemen gerekir.")
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Tekrar cinsiyet değiştirebileceğin tarih:")
say_reward(string.format("%s", time_to_str(pc.getqf("next_time"))))
if pc.is_gm() then
say(string.format("%s", time_to_str(pc.getqf("next_time"))))
say("")
say("GM'ler bekleme süresini atlayabilir!")
local s = select("Süreyi sıfırla!", "Sürenin dolmasını bekle")
if s == 1 then
say("Süre sıfırlandı. ")
pc.setqf("next_time", 0)
end
end
return;
end
say_title("Hwa-Hae:")
say("Eğer tekrar cinsiyet değiştirmek istersen")
say("üç gün beklemen gerekecek.")
say_reward("Cinsiyet değiştirmek istiyor musun?")
local s=select(
"Evet",
"Hayır")
if 1==s then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Cinsiyet değiştirme gerçekleşti.")
say("Artık mutlu olmalısın.")
say("")
say_reward("Oyuna tekrar giriş yap.")
say("")
pc.setqf("next_time", get_time() + 86400 * 3)
pc.change_sex()
local m_sex = pc.get_sex()
if m_sex == 0 then
char_log(0, "CHANGE_SEX", "F -> M")
else
char_log(0, "CHANGE_SEX", "M -> F")
end
elseif 2==s then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Belki de en doğrusu budur.")
end
end
end
end
PHP:
----------------------------------------------
----------------------------------------------
quest kahraman begin
state start begin
when 20095.chat."Kahraman-Zalim Olma" begin
say_title("Kahraman-Zalim")
say("Hey Sen")
say("Kahraman yada zalim mi olmak istiyorsun?")
local s = select("Kahraman Ol","Zalim Ol","Kapat")
if s == 1 then
say_title("Kahraman Olucaksýn...")
say_reward("Kahraman oluyorsun..")
pc.changealignment(200000)
chat("Kahraman oldun.")
elseif s == 2 then
say_title("Zalim Olucaksýn...")
say_reward("Zalim oluyorsun...")
pc.changealignment(-200000)
chat("Zalim oldun.")
end
end
end
end